Etichete

,

presupun c-ar trebui să mă prezint întâi şi întâi, huh? păi… lumea crede că sunt fată. well, i guess i am. am douăzeci de ani şi un pic (vârsta respectivă se schimbă de la an la an, you know), numele meu adevărat începe cu „r” (leilana va fi foarte okay pentru moment, puteţi să îmi ziceţi aşa, asta dacă chiar simţiţi nevoia să comentaţi pe aici… ceea ce mă îndoiesc, nu ştiu cât de interesantă sunt încât să fac nişte oameni să mă citească, dar pana mea… mai bine aş ieşi din paranteză). sunt o persoană nici frumoasă, nici urâtă, cred că undeva la mijloc, cred că m-ai putea numi drăguţă în zilele mele bune şi ştearsă în zilele mele proaste, fetele mă consideră o fiinţă foarte simpatică, băieţii mă consideră cea mai bună prietenă a lor. deţin un intelect acceptabil, sau cel puţin aşa îmi place să cred (hm, oare e corect să spun că „deţin un intelect”? habar nu am…) sunt mult prea optimistă şi mult prea pesimistă pentru binele meu, i couldn’t care less… ador viaţa din o mie de motive şi o urăsc din alte mii de motive. îmi place muzica de mor. mi-am făcut blog pentru a împărtăşi din înţelepciunea mea lumii. chiar dacă lumea nu o să mă asculte.

în blogul ăsta veţi găsi detalii ale vieţii mele neinteresante, poleite cu vorbe care o vor face interesantă, şi foarte multe posturi despre lucrurile care mă influenţează pe mine (în special din domeniul muzical, desigur).

cam atât. for now.

jaa ne from leilana.

