Etichete

,

aşea. ultima oară eram deprimată şi depresivă rău de tot – un pic spre emo. 😀 acush, deşi nu m-am împăcat încă cu înaintaşa, sunt totuşi ceva mai împăcată cu mine.

voiam să pun şi io o întrebare, ca filosofu’ lu’ peşte prăjit şi fiert ce mi-s. întrebarea asta am pus-o de altfel şi colegilor la muncă. e o întrebare care mă chinuie de nşpe luni de zile, de fapt, mai bine spus, cred că mă chinuie tocmai din perioada când am realizat că trebuie să fiu muiere feminină. long time ago.

so, cine mama muştei a inventat tocurile?

care a fost nemernicul, ticălosul, odiosul, idiotul, nenorocitul, imbecilul care s-a trezit într-o zi cu soare / ploaie / nori / whatever şi a zis, cu un rânjet stupid pe faţă: „AM GĂSIT! ştiu ce le lipsea să fie frumoase! TOCURI!”

dang it.

să fii fumee e mişto, dar pe de altă parte e de tot rahatul. să moară capra dacă înţeleg de ce trebuie să ne boim, să ne epilăm, să ne vopsim, să ne coafăm atâta. şi, de parcă nu ar fi de ajuns, TOCURILE!!! nenorocitele alea de tocuri inutile, care îţi distrug tălpile şi-ţi strâmbă coloana şi care, dacă se rup, te fac să-ţi arunci pantofii la gunoi, adio şi-un praz verde. deci mă enervez. de ce nu pot şi muierile să poarte încălţăminte normală! bă, SUNTEŢI MASOCHISTE?!

tind să cred totuşi că avea dreptate cine zicea că tot fumeile au inventat tocurile. desigur. sunt nişte instrumente de tortură mult prea crude ca să fi fost inventate de un tip. 😀

vă miraţi de unde această revoltă subită? well, am făcut şi eu un pic pe fumeea azi şi mi-am luat sandelele alea gen platformă. şi prea curând nu o să le mai port. i’ve hurt myself today. adio papainoage, bun venit, iubiţi adidaşi! ❤

*credits to nine inch nails for title*

