Etichete

, , , ,

iarăşi am de onorat o leapşă, mulţumesc domnişoarei jeanne dark pentru asta. 😀 întrebarea buclucaşă era, dacă am înţeles io bine „la ce mama muştei te uiţi prima oară la un mascul”? păi… cred că la figură. îmi plac foarte tare tipii cu aspect androgin sau childish, un pic extravagant. să aibă ochi albaştri sau verzi, dar asta nu înseamnă că refuz ochii de alte culori, haha. dacă are şi părul un pic mai lung, l-am decretat oficial o bunăciune. uh well, dacă vreţi să vă faceţi o idee cam cum ar trebui să arate un tip ca să îmi placă, căutaţi pe google „brian molko”, „brett anderson”, „richey james edwards”, „joshua third”, „james righton”, „andrew vanwyngarden”. leapşa merge mai departe la rage.

în altă ordine de idei. se apropie examenul. nu vreau să mă gândesc. azi plec şi mă întorc… ghici când… tot azi. doar până la ploieşti, bre. că nu mă ţin curelele, adică portofelul, până mai departe. it’s gonna be fun. 🙂 ieri mi-am cumpărat „battle for the sun”. ce ciudat că odiseea mea de a-mi achiziţiona discografia placebo a început cu cel mai atipic album al lor. ce copertă naşpa are. what were they thinking??? uh well, uh well. mai am încă puţin şi va trebui să trimit un colet în germania, mă întreb cât are să mă coste. grijile tembele ale leilanei.

mâine o să lucrez opt ore. ce caterincă ar fi să nu iau examenul ăla pocit. 😀 NOT.

uite şi ultimul song căruia i-am făcut eu recenzie aici. dedicaţie aşa pe final de post încâlcit şi neinteresant. cântecul e interesant în schimb, jur.

*credits to blur for title*
şi apropo de blur, cică s-au despărţit oasis. adică a plecat noel.

