Etichete

, ,

ne-au oprit apa caldă. şi cu ocazia asta vreau să transmit un călduros „sugeţi p**a” tuturor restanţierilor din bloc.

să nu aud pe cineva că sare în apărarea lor, zicând „vai, săracii de ei, da’ poate nu au bani să plătească”. nici mama poate nu are bani să plătească, şi cu toate astea plăteşte şi se chinuie să fie mereu la zi cu facturile. în timp ce ăştia din bloc sunt mai preocupaţi de grătare şi maşini decât de amarâta aia de întreţinere. păi dar, ce contează, vorba aia, las-o bă că merge aşa, ce ne doare pe noi că pe urmă taie apa caldă şi ne spălăm la lighean şi o dată cu noi se spală şi ăia de-au plătit, dă-i dreaq, ie proşti iei că plăteşte. păi nu? păi da.

m**e, mă.

puteam şi io să mă spăl pe cap la ora 7 când m-am trezit, dar în loc să mă spăl la 7, mă spăl la 8, că de… trebuie să încălzim apa întâi. grrr.

dar vai, observ că acest post devine un post frustrat, şi nu am chef de frustrări astăzi. că mă duc la guano apes. nu sunt fan guano apes, da’ e moca (da, şi leilanei îi place să meargă la concerte moca, dar cui nu î place, hai să fim serioşi). şi în plus or să vină şi ab4 şi zdob şi zdub şi nişte unii numiţi the herbaliser, care nu prea mă-nteresează, dar dacă tot vin la pachet, de ce nu? drept pentru care vreau să fiu într-o dispoziţie bună. ceea ce înseamnă să las frustrările deoparte.

dar restanţierii tot sug p**a.

dacă sunteţi cuminţi, vă promit că vă zic cum fu la guano. prietena n. va scrie de altfel şi o recenzie aici (da, mă, fac reclamă, da).

*credits to placebo for title*

