Etichete

, , , , , ,

ce spunea leilana în postul anterior? well, dacă aţi fost cuminţi şi l-aţi citit cu mare-mare atenţie, atunci probabil că vă amintiţi că spre finele postului leilana îşi exprimase speranţa de a merge la concertul iamx. dacă dă the almighty god of rock.

ei bine, între timp „sper” a devenit „vreau”. şi asta pentru că iamx a parcurs aproximativ acelaşi drum în topul preferinţelor mele muzicale ca şi white lies şi klaxons, trupe pe care, în paranteză fie zis, am început să le ascult numai şi numai pentru că veneau la b’estfest şi în zilele acelea în care concertau se întâmpla să fiu şi eu prin preajmă. alde white lies mi-au oferit o frumuseţe de concert pentru care sunt recunoscătoare şi-n ziua de azi, cât despre klaxons, next year. când să sperăm că vor sosi şi instrumentele la bucureşti, nu doar băieţii.

revenind la oile noastre, adică la chris corner, cunoscut sub numele generic de iamx exact aşa cum e trent reznor cunoscut sub numele de nine inch nails. primul contact cu muzica lui l-am avut, îmi amintesc bine, în urmă cu ceva luni bune, când o prietenă mi-a trimis două-trei melodii, între care şi cea care a devenit obsesia mea în ultimele zile, şi anume „spit it out”. partea ciudată e că piesele nu au deşteptat în mine niciun ecou, şi partea cu adevărat tristă, pentru care chiar îmi fac mea culpa, e că le-am şters din calculator. BLASFEMIE!

şi când îmi ajunse la urechi că vin la fratelli studios, fu ceva în genul „da, parcă îi ştiu, trupa aia…” din pură curiozitate, şi pentru că ştiam că prietenele n. şi a. vor merge la concert, şi ca să nu mor nici eu proastă, am avut inspiraţia să dau play piesei „spit it out”.

deci uau.

deci era grozavă.

deci cine e acum fan iamx?

leilana!!!

şi ca de obicei se confirmă zicătoarea din popor „de-i zici leilanei să facă ceva, nu te ascultă, dar ia să o laşi de capul ei!” mulţumiri lui lu pentru că a fost prima ce mi-a pomenit de iamx. mulţumiri prietenelor mai suspomenite că merg la concert, pentru că am şi eu cu cine merge. şi mulţumiri lui chris că vine în românia. mai mult, chiar la bucureşti.

aveţi şi voi clipul ceva mai jos, ca să înţelegeţi de ce am căzut în gât când l-am văzut. mai multe info despre chris puteţi căuta pe uichi, maispeis… ştiţi şi voi.

and if you’re hurting
i will replace the noise with silence instead
flushing out your head
if you like it violent
we can play rough and tumble fall into bed
and i won’t breathe so you can recover

when you’re in pieces
just follow the echo of my voice, it’s okay
tune into that frequency
don’t fight your reflex
embrace the instinct, you can feel your way
through the bed and weak face in the end

‘cause it breaks my heart
that we live this way
i know people need love
‘cause them people never play the game
and we talk the talk
we communicate
them people need love
those people never play the game

pleasure for pleasure
its ease is consequence enough for a fall
but i know you love to take a risk
the past is weakness
don’t beg the question when the answer is war
there are moments when i’m overcome

‘cause it breaks my heart
that we live this way
i know people need love
‘cause them people never play the game
and we talk the talk
we communicate
them people need love
those people never play the game

and it breaks my heart
and it breaks my heart
…them people need love…

*credits to iamx/chris corner for title & lyrics*

