Etichete

, , , , ,

nu încetez să mă minunez în fiecare zi de lucru cât de proşti pot fi unii oameni. o mostră deosebită de prostie mi-a fost oferită azi de o clientă care se plângea că a definit greşit un număr favorit. i-am explicat respectivei că îl poate schimba, dar contra cost. răspunsul ei, care mi-a înţepenit maxilarele de uimire, a fost „dar eu nu vreau să îl schimb, vreau să îl anulez şi să mi-l definesc pe cel pe care îl voiam de la bun început. a fost o greşeală.” pe principiul „marfa vândută nu se schimbă”, i-am spus franc „doamnă, sistemul nu face diferenţa între o greşeală şi o definire corectă de număr favorit. sistemul a considerat că dvs. aţi vrut să definiţi acel număr favorit”. „eu am sunat la dvs. sperând că mă puteţi ajuta”, zice clienta, „dar văd că totul e tot în favoarea companiei dvs.” (well, d’uh!! dacă eşti prost, plăteşti, ce poate fi mai logic decât atât?)

evident că până să închid am avut plăcerea să aud clienta insultându-mă, după ce mai înainte îmi spusese foarte frumos „la revedere” şi „mulţumesc”.

de parcă ar fi cineva de vină că eşti tu proastă, femeie. m-a mâncat limba să îi spun „la revedere, doamnă”, ca să audă şi ea că o auzisem. dar a închis repede.

bă, dacă cu atât te-a lăsat mama natură, aia e. nu ai ce să îi faci. shit happens. transplant de creier încă nu se poate face. dar măcar nu te mai revolta şi nu mai da vina pe alţii că eşti bătut în cap. stai în banca ta şi încearcă să faci cât mai puţine gafe cu putinţă. şi dacă le faci, taci şi înghite când îţi explică alţii. dar deh. nu ne putem aştepta de la proşti să dea dovadă de o asemenea inteligenţă. 😀

în altă ordine de idei. azi am ascultat noul album muse. ce ne-muse sună. aproape la fel de ne-muse pe cât au sunat de ne-placebo placebo pe „battle for the sun”. i-am recunoscut vocea lui bellamy de abia după ce a trecut un minut din cântecul „uprising”. bună alegere ca single by the way. mai aştept să îmi formez o părere, momentan pot să spun că e foarte… „altfel”. nu sunt sigură dacă îmi place au ba.

vedem.

*credits to green day for title. and to me. haha*

