Etichete

, , , , ,

încep prin a spune ca astăzi este mirobolanta zi în care mi-am luat belet la iamx. şi, cum îl iau şi pe frate-meu cu mine (nu, nu vă speriaţi, nu va intra clandestin, i-am cumpărat şi lui belet), este o zi mirobolantă şi pentru el, deşi încă nu realizează asta. poor baby. dar nu e nimic, îşi va da seama odată cu timpul de importanţa istorică a acestui eveniment. 😀

acestea fiind zise, hai, miraţi-vă de titlu. întrebaţi-vă cum dracu’ aş putea să fiu, like, so unhappy în ceea ce se presupune că e una din zilele cu z mare ale vieţii mele cu v mic. şi pe urmă decretaţi cu toţii că sunt nerecunoscătoare faţă de the almighty god of rock şi că merit să pier în flăcări, pucioasă şi sunet de manele.

şi-acum că v-am lăsat să vă dezlănţuiţi, vă pot urla în faţă: „INSENSIBILILOR, MĂ DOR AMIGDALELE DE MOR ŞI MÂINE TREBUIE SĂ MERG LA MUNCĂ ŞI SĂ TRĂNCĂN PATRU ORE FĂRĂ ÎNTRERUPERE!!!!!!!”

*coughs; aparent a urlat prea tare* care m-aţi înjurat, mă?

mă rog, cu nelipsitu-mi optimism, io sper că o să fie bine mâine, ţinând cont de faptul că deja am îngurgitat două căni de ceai cu tot cu lămâia aferentă. nu, nu am nicio pastilă pentru dureri în gât. dacă aş fi iemo aş zice că cineva mă urăşte şi vrea să mor. noroc că nu-s.

ca fapt divers, azi am fost la poştă să mă interesez de cum pot trimite un colet în germania. cică nu ai voie să pui ceai în pachet, poţi fi suspectat că faci trafic de droguri. lol. mă întreb ce ar spune cei de la cărtureşti despre asta.

uraţi-mi să îmi treacă durerea de amigdale şi să revin în blogosferă cu forţe mai mult decât proaspete, să-mi pot etala iară obsesiile p-aci după cum se cuvine.

pure love. leilana 😉

p.s. a revenit apa caldă!!! *does uga-chaka dance*

*credits to manic street preachers for title*

