Etichete

, , ,

de fiecare dată când trebuie să scriu o recenzie, m-apuc să ascult materialele lansate anterior de trupa respectivă. silly me. nu cunosc încă suficient de bine scena alternative ca să NU mai fac asta. păi ce bine fu la muse din punctul ăsta. nu am mai stat să ascult n-şpe mii de albume. că le ştiam deja. 😀 that WAS more like it.

eh, uite, la momentul de faţă, ascult o formaţie (nişte unii, cum îmi place mie să spun) care se intitulează the pains of being pure at heart. numai titlul şi e de ajuns să te dea pe spate. vocea / vocile (că pare-mi-se că sunt doi care cântă) nu se aud(e) foarte bine, e mai mult pe fundal acolo, ceea ce mi-a amintit brusc de cea mai neplăcută experienţă muzicală pe care am avut-o de când scriu pe blog, şi anume vivian girls. numai că, spre deosebire de ele, instrumentalul ăstora se aude ceva mai binişor şi e mai diversificat.

un plus pentru ei: m-au făcut suficient de curioasă încât să vreau să le check out şi versurile. that was a nice idea. muahaha. ador controversele.

iată piesa despre care este vorba:

The Pains of Being Pure at Heart – This Love is Fucking Right

şi iată şi versurile:

sweet sister, can’t you find the words to say?
your mister, he don’t treat you the right way

in a dark room i can see you shining bright
you don’t have to tell me twice, it’s alright
in a dark room we can do just what we like
you’re my sister, and this love is fucking right

can you go home, look your best friend in the eye?
no you can’t go home after where you slept last night

in a dark room i can see you shining bright
you don’t have to tell me twice, it’s alright
in a dark room we can do just what we like
you’re my sister, and this love is fucking right

now that was… kinky.

pentru tematică şi pentru instrumentale s-ar putea să îi creditez cu ceva mai mult decât pe vivianele alea.

p.s. mi-am pierdut „obiectul muncii”. adică vocea. naşpa.

*credits to the pains of being pure at heart for title & lyrics*

