Etichete

, , , , , , ,

eh, uite una nouă. cică nişte fani de la foarte norocoşi în sus vor avea posibilitatea să îl întâlnească pe chris corner. mă întreb ce-or să vorbească cei doi (de la foarte) norocoşi (în sus) cu el.

eu când m-am întâlnit cu muzicieni (gen white lies, placebo sau klaxons) nici măcar nu am făcut poze cu ei. am io o teorie conform căreia trebuie să nu invadăm spaţiul privat al celebrităţilor prea mult… personal, dacă aş fi celebritate nu m-ar deranja să dau autografe, da’ parcă nu prea aş face poze aşa cu oricine. nu ştiu. poate că sunt eu aia sensibilă care îşi imaginează chestii (?!) se cam miră lumea când află că nu făcut nicio poză cu brian molko la romexpo, deşi am stat la vreo câţiva zeci de centimetri de el. no bun, miraţi-vă. ce să fac, dacă aşa sunt eu. prefer să-mi păstrez amintirea pe-o foaie şi în minte, decât să o imortalizez într-o fotografie în care vedeta de lângă mine zâmbeşte la comandă.

în fine.

zilele astea am lăsat-o mai moale cu obsesia pentru cei care luni întregi mi-au „hrănit” winampul (a se citi white lies şi klaxons – pe care i-am dat pe repeat o grămadă de vreme). acum iamx e la putere. cine ştie cunoaşte. şi vă spuneam într-un post anterior ce marfă e „spit it out”. ţinând cont de faptul că mai sunt zece zile până la mirobolantul concert, vă servesc pe tavă o altă producţie marca iamx, şi anume „missile”. enjoy it.

(da, femeia din clip e aceeaşi cu cea din „spit it out” – sue denim, superbitatea de fostă, din păcate, iubită a lui chris)

aaaand the lyrics.

so you came like a missile
falling on my head with the black sky
think you’re giving but you’re taking my life away

then you came with your breeze blocks
smashing up my face like a bus stop
think you’re giving but you’re taking my life away

like the drunk you convinced was sober
you keep me falling over
…in the daylight…
think you’re giving but you’re taking my life away

with the best of intentions
you tried to give an ocean directions
think you’re giving but you’re taking my life away

so you came like a missile
leaving me the whole world in exile
think you’re giving but you’re taking my life away

like the drunk you convinced was sober
you keep me falling over
…in the daylight…
think you’re giving but you’re taking my life away
think you’re giving but you’re taking my life away

p.s. şi încă nu mi-a trecut răceala de tot. de ce? care mi-aţi făcut vrăji? 😀

*credits to tiamat for title, and to chris corner for lyrics*

