Etichete

, , ,

îl sau o vezi. te sau nu te place. dacă nu te place, end of story. don’t cry, you’re a big boy/girl.

partea distractivă e când te place. să vezi atunci momente de teasing, de zâmbete d-alea aruncate din diagonală, de subînţelesuri, toată telenovela aia. şi pe urmă vă cuplaţi şi s-a dus dracului tot. deh, întotdeauna un vis e mai frumos decât realitatea. e o regulă ce se aplică la tot. dacă eşti înţelept, lasă naibii visul şi înfruntă realitatea, fute-o până la orgasm, stăpâneşte-o. dacă eşti prost, continuă să visezi. poate, cine ştie, o să întâlneşti unu’ la fel de prost ca şi tine, să visaţi împreună până la capătul lumii, ceva gen bella & edward… să aveţi n copii…

eu nu o să am niciodată un copil. sunt prea inaptă ca să îl cresc, şi-apoi nici nu am chef să îmi bat capul cu el de una singură. bine, bine, ştiu eu că mama s-ar oferi să mă ajute, da’ un copil nu e un animal pe care îl adopţi. nu îl poţi pasa altora, aşa cum fac eu de multe ori cu kitty b când vine vorba de mâncare. „du-te tu şi ia-i, mamă”. d-apăi nu merge aşa.

oricum n-o să îl întâlnesc eu pe tipul care să mă impresioneze aşa de mult încât să vreau să îi fac un copil. toţi sunt ocupaţi la ora asta. eu sunt prea ocupată să cercetez mutrele celor de lângă mine, să le analizez. fac parte din categoria visătorilor ce nu pun în practică. ascult ce îmi spun prietenele şi încerc să consolez. de parcă aş putea.

îmi decupez sufletul. ia şi tu, şi tu, şi tu… până nu mai rămâne nimic.

amputează-mi toate sentimentele. poate găsesc pe undeva nişte inteligenţă de vânzare.

*credits to klaxons for title*

