Etichete

, ,

„nu pot expedia mesaje în alte reţele, deşi mai am minute în alte reţele!!” (client companie telefonie mobilă)

(sună telefonul)
eu (spunându-mi poezia)
clienta (după politeţurile de rigoare): vreau şi io să îmi blochez o cartelă, că am pierdut-o şi am nevoie de ea.
eu: da, sigur, să îmi daţi numărul.
clienta (îmi dă numărul şi începe să îmi ofere detalii care nu mă interesau câtuşi de puţin despre cum a pierdut ea cartela)
eu: am să vă solicit câteva date despre cartelă. (încep cu întrebările)
clienta (îmi dă nişte date complet alandala, care nu corespundeau deloc cu realitatea, şi între timp încearcă să îmi înmoaie sufletul): domnişoară, io am nevoie de numărul ăsta, că sunt handicapată şi îmi cunosc numărul toţii handicapaţii (?!)
eu (făcându-i înregistrare cu date incorecte): câteva momente, să verific… din păcate, datele oferite de dvs sunt incorecte, astfel că mă văd pusă în imposibilitatea de a vă bloca cartela.
clienta: păi cum?
eu: repet, datele sunt incorecte.
clienta: păi da’ io nu vreau să se folosească altcineva de număr (îi vine brusc o idee) auziţi, da’ dacă mă duc la dealer să mi-o personalizeze…?
eu (uşor exasperată): doamnă, personalizarea se face DUPĂ ce vă blocaţi cartela. la înlocuire.
clienta: păi şi de ce nu mi-o blocaţi?!?!
eu: pentru că mi-aţi dat date incorecte.
clienta: păi cum doamnă, că e cartela mea?!!!! (se apucă să înşire de la capăt datele alandala de mai sus)
eu: din păcate, îmi oferiţi nişte date incorecte.
clienta: doamnă, dacă nu îmi blocaţi cartela, vă fac reclamaţie şi mă duc şi la protecţia consumatorului!!!
eu: este imposibil să vă blochez cartela, dacă nu cunoaşteţi date.
clienta: da’ ce mai vreţi doamnă să vă spun?!!! că v-am spus… [insert date alandala here]
eu: dvs nu mi-aţi oferit niciun răspuns la ce v-am întrebat eu, îmi spuneţi cu totul altceva!
clienta: deci nu vreţi să îmi blocaţi cartela???
eu: e imposibil.
clienta (cu o voce ameninţătoare, războinicul luminii gen) EEE. BINE!!!!
(telefonul face tranc)

*convorbire reprodusă aproximativ.

