Etichete

, , ,

voiam să scriu un post despre ce mă enervează pe mine în campania electorală, dar tocmai am primit ştirea conform căreia placebo au făcut-o la ema (adicătelea au câştigat premiul). şi mi-am schimbat ideea. uite ştirea.

The Best Alternative award at the MTV EMAs has gone to British group Placebo.
The band- most famous for hits like Every You, Every Me and Nancy Boy- released their sixth studio album Battle For The Sun earlier this year.

On stage singer Brian Molko said: „It’s amazing after 15 years to be getting one of these awards.”

Placebo- who this year headlined festivals and gigs across Europe- beat The Prodigy and Paramore to the prize.

=mtv.co.uk=

aşadar ce se întâmplă? se întâmplă că acum emtivi-ul le mănâncă din palmă. tot ce au trebuit să facă a fost să scoată un album accesibil tuturor. şi uite ce uşor a fost.

nu o să stau acum să îl judec pe brian molko pentru că a scos „battle for the sun”, la urma urmei nu îi putem cere unui om să se scalde în depresii toată viaţa. în momentul în care ai depăşit depresia, e normal să nu mai scrii despre asta – ar suna fals. dar nimeni nu poate nega că această lirică sinceră etalată pe „battle” e totuşi sub lirica albumelor precedente. asta e, nu ai ce să îi faci. ca instrumental placebo sunt la fel de buni, poate chiar mai buni, dar liric… nu. plus că, pentru promovare, au ales, parcă dinadins să îmi facă în ciudă, cele mai proaste piese de pe „battle”.

uh well, una-i una, alta-i alta. congrats, you guys. şi sper ca următorul single să aibă un videoclip tolerabil (încă nu i-am iertat pentru „the never-ending why”).

să mă stric de râs şi mai multe nu. „say hi, steve!” vaaaaaaaai… „he’s from america and he’s very excited” vaaaaaaaaaaaaaai again. tre’ să fie mişto să cânţi în ‘cebo şi să facă molko caterincă cu/de tine. da’ ăsta mic e tare drăguţ că nu se supără.

*credits to placebo for title*

