Etichete

, , ,

m-am hotărât să îmi vărs (iarăşi!!!) frustrările într-un post. păzea, că o luăm pe puncte. aşa, meticulos, ordonat, vorba aia, dacă e să ţipăm, să o facem organizat.

1) mă enervează clubul revenge. merg acolo de trei ori pe ani, şi să dea dracu’ de nu pun aceleaşi melodii mereu! dar oricum cei de acolo sunt prea beţi ca să îşi dea seama. iar eu, neavând slăbiciune pentru licorile bahice, sunt silită să-i suport (pe cei beţi) de fiecare dată. după concertul kumm din silver church (care a fost minunat, după cum v-am spus deja – am deja o obsesie pentru o piesă de pe „far from telescopes”, e vorba despre această piesă), am avut cică inspiraţia de a mă duce în revenge cu margo. am stat o oră, şi în ora aia au încercat să ne agaţe patru trişti, scuze, tipi. bă idiotule, nu am venit aici să mă fut, stai la locu’ tău dacă vezi că nu te bag în seamă.

2) mă enervează campania electorală. unde mă învârt, dau numai peste feţe fotoşopate de politicieni, care se vor a fi fiecare în parte salvatore della patria. m-am săturat până peste cap. „crin antonescu preşedinte”, „sorin oprescu preşedinte”, „hai la referendum”, „mircea geoană preşedinte” – i don’t give a fucking fuck. mai bine ar recunoaşte cinstit că îi doare în cur dacă ne merge bine au ba. spirache din „titanic vals” gen. măcar să fie sinceri. ah, dar mă scuzaţi, sunt politicieni.

3) mă enervează iahu mesengerul – că nu mi se mai vede avatarul.

4) mă enervează unu’ pe internet care zice că pentru băieţi e indicat să câştige experienţă, dar fetele e mai bine să rămână virgine. d-apăi cu cine boala să câştige masculii experienţă dacă nu tot cu femelele, băi deşteptule?! sau recomanzi varianta femelă gonflabilă? ipocrizia e în floare…

lista se încheie. cel puţin pentru moment.

voi ce frustrări aveţi? share please.

*credits to placebo for title*

