Etichete

, , ,

m-am săturat să mi se spună că femeile sunt aşa şi bărbaţii sunt aşa. că femeile e materialiste şi curve şi bărbaţii e porci. că dacă o femeie se fute e o zdreanţă, în timp ce dacă un bărbat se fute e un adevărat mascul. m-am săturat de feministele care dau cu piatra în bărbaţi şi îi pun la originea tuturor nenorocirilor din lume. m-am săturat de creştinii care consideră că femeia e cea care a adus păcatul în lume şi sursa tuturor relelor.

m-am săturat să mi se spună că albii sunt aşa şi cei de o altă culoare în alt fel. m-am săturat să îmi aduc aminte cum o rasă întreagă a fost distrusă pentru că era considerată sălbatică. m-am săturat să mi se arunce în faţă superioritatea rasei albe. m-am săturat de negrii ce se consideră mereu persecutaţi.

m-am săturat de creştinii care se consideră cei mai buni oameni din lume şi singurii care deţin adevărul. m-am săturat de musulmanii care cred acelaşi lucru. m-am săturat de ateii care îi batjocoresc pe ei ce cred.

m-am săturat să mi se comunice că tipii şi tipele straight sunt normali, în timp ce homosexualii, lesbienele, bisexualii şi transsexualii sunt anormali, o ciudăţenie a naturii, nişte rebuturi care ar trebui să piară. m-am săturat de cei care cer drepturi speciale pentru gay. m-am săturat de cei care le neagă celor gay orice drept.

m-am săturat de cei care consideră că fiecare rocker e satanist şi de cei care consideră că fiecare manelist e cocalar.

m-am săturat până peste cap de conceptul de normalitate, şi de diferenţierile şi clasificările care intervin între oameni din cauza asta. m-am săturat de faptul că unii se cred mai buni decât ceilalţi doar pentru că ceilalţi sunt diferiţi, sau doar pentru că ei sunt diferiţi.

sunt femeie. sunt albă. nu cred în dumnezeul creştin şi nici nu-l neg. am tendinţe bi. ascult muzică rock. te rog să te uiţi în ochii mei şi să vezi un om.

*credits to hotel persona for title*

