Etichete

, , ,

astăzi, leilana a dat o fugă până în oraş pentru a-şi achiziţiona prin intermediul unei bune prietene un nou album placebo, adică o compilaţie, şi până la urmă a sfârşit prin a-şi achiziţiona două, pentru că s-a dus şi la „off the record”, iar dacă mergi la „off the record”, eşti iubitor de muzică şi ai bani cash sau pe card, e imposibil să pleci fără să iei ceva.

după aia, am ajuns într-o farmacie, şi, în timp ce aşteptam să îmi dea farmacista produsul cerut, mă holbam pe rafturi la colanţii ăia care cică te slăbesc. interesant e că gagicile care apar pe ambalaje sunt suple. iar eu îmi şi imaginam duduile complexate de aspectul lor fizic uitându-se la ambalaje cu ochi flămânzi şi gândind că aşa vor arăta şi ele. ce glumă bună. hahaha.

asta plus cadoul pentru maman, plus plata medicamentelor pe care le iau lunar, plus datoria pe care o am la o colegă, plus plata pe care o voi face pentru investigaţiile la ochi, plus abonamentul de metrou, plus abonamentul de ratb pe care mi-l voi face, plus cele două concerte pe care le am în plan mă aduc la sublima concluzie că va trebui să amân din nou făcutul ochelarilor. da! dar cine mai are acum „without you i’m nothing” cumpărat de la „off the record”, huh???


^ de la „off the record”


^ de la prietena r.

*credits to pink floyd for title, photos courtesy of wikipedia*

