Etichete

,

leapşă primită de la sere.

în ce fel de animal ai vrea să te reîncarnezi?
nu m-am gândit la asta, da’ primaul răspuns care îmi veni acum în minte e: într-o panteră. da’ nu pantera aia pisicească de la oranj care mă calcă pe nervi – amu ziceţi şi voi, nu seamănă abonamentul panteră cu un abonament pisică?

ce ţi-ar lipsi cel mai mult în viaţă?
prietenii şi familia. de regulă urăsc singurătatea.

ce apreciezi cel mai mult la o persoană?
apreciez faptul că ţine la mine – no, really, sometimes i think i’m too strange to be loved. deci toţi oamenii care mă iubesc au respectu’ meu. cum dracu’ reuşiţi, fraţilor? şi, ca şi lui sere, îmi plac oamenii sinceri şi lipsiţi de prejudecăţi, with a „twisted mind”, cum ar zice ea.

care-i culoarea preferată pentru haine?
sfântu’ negru. mă face mai suplă decât (nu) sunt.

o călătorie pe care ai vrea să o faci şi ţara pe care ai vrea să o vizitezi?
anglia, ffs, patria muzicii alternative, a brit pop-ului şi a celor de la placebo. şi japonia.

citatul/zicala preferată:
„i’m more man than you’ll ever be, and more woman than you’ll ever have” (brian molko)

ce ţi-ar plăcea cel mai mult să faci?
dacă ne referim la ce mi-ar plăcea cel mai mult pe viitor, d-apoi răspunsul ar fi „jurnalist pe domeniul muzical, da’ să nu lucrez la emtivi şi nici la bravo”

dacă nu ai face ceea ce faci în fiecare zi, cu ce altceva ai dori să-ţi umpli timpul?
să scriu, ca să termin dracului odată proiectul ăla al meu.

leapşa merge la rage şi la zan.

*credits to coldplay for title*

