Etichete

,

yours truly, leilana, s-a întors în blogosferă pentru postul despre tuailait ză muvi pe care promisese că îl va scrie ieri. rozând morcovi. am anemie cronică (scary: hemoleucograma e 8 si minimul ar trebui să fie 11), şi mama m-a pus la regim de fructe, legume şi vitamina c.

aşa. vă spuneam că întâi am luat cunoştinţă de această mirobolantă cică serie cu ajutorul primului film. la momentul respectiv, mi s-a părut drăguţ, dar după citirea cărţii, unele faze de-acolo mi-au sărit clar în ochi ca fiind penale. aveţi aici rezumatul filmului ca să nu mă chinui eu să îl mai povestesc, şi vă recomand să îl citiţi, pentru că e extraordinar de amuzant (de fapt e motivul pentru care am scris acest post in the first place)

dacă vreţi să râdeţi, uitaţi-vă la film – deşi la un moment dat s-ar putea să nu mai suportaţi şi să vă enerveze la culme, ceea ce i s-a şi întâmplat lu’ frate-meu în cazul filmului „new moon”. pentru „new moon” nu am un scenariu d-ăsta de caterincă, aşa încât o să încerc să fac eu ceva. nu va fi atât de amuzant ca scenariul „twilight”, dar facem ce putem. aşteptaţi-vă la asta în viitorul post.

okays. for now, aş mai vrea să zic numa’ un lucru.

distribuţia e neinspirată as well în unele părţi. şi asta pentru că:
– edward NU arată superb
– rosalie should have been the most gorgeous, da’ e doar o blondă oarecare
– esme nu arată de 26 de ani
– nici carlisle de 23

în schimb jasper, alice, bella şi emmett corespund. mai ales bella şi alice. you might not like kristen stewart, dar se potriveşte descrierii din carte.

filmele sunt dureros de proaste, deoarece simplifică acţiunea din carte îngrozitor de mult şi sar peste o grămadă de detalii relativ interesante. mai bine făceau un serial. EPIC FAIL. în schimb coloana sonoră (în ambele cazuri) RUPE efectiv. you have to listen to it.

*credits to ocs for title*

