Etichete

, , , ,

vai să n-am ambiţie, îmi verificam şi io mailu’ ca tot omul şi dădui peste incroyabila surpriză a lunii: placebo şi-au tras clip la „bright lights” (şi tocmai ce scrisesem despre cântec pe nowavefanzine). cred că nu mai este nevoie să vă descriu viteza cu care m-am îndreptat către maispeis, pentru a vedea deliciul vizual cu propriii mei okishori.

veni, vidi, şi iată-mă aici cu concluziile.

first of all, placebo au lăsat dracului desenele pe asfalt atât de caracteristice ultimului clip, „the never-ending why” (devil curse it) şi s-au întors la vechea şmecherie „uite, mami, mă filmează când cânt!” începutul clipului e filmat într-o încăpere întunecoasă, şi, pe parcurs, se face trecerea de la întuneric la lumină, culminând cu placebo în ceruri (vai, doamne, nu sunt modeşti deloc băieţii noştri, nu e aşa?). un picuţ cam prea computerizată faza pe alocuri pentru gustul meu, dar mă rog. clipul e scuturăţel, aranjăţel, and features a good looking brian molko. which suits me just fine. 😀 lăsând gluma la o parte, clipul, una peste alta, nu e cine ştie ce capodoperă, dar se potriveşte bine cu cântecul, a cărui lirică nu e de o profunzime de speriat. oricum clipul e mult peste „the never-ending why” (sper să facă un bine umanităţii şi să nu mai încerce nicicând să fie atât de „profunzi” ca acolo).

okay, ‘nuff talking, vă las cu „bright lights”.

