Etichete

, , , , ,

aseară a fost concert kumm în lăptărie, cel de-al doilea concert kumm la care am fost anul ăsta (drept pentru care îmi fac mea culpa. de-amu înainte o să merg mult mai des, it’s a promise). leilana a fost de una singură la acest concert, şi asta pentru că nu a avut pe cine să ia cu ea. da’ nu era bai. că nu era primul concert la care m-am dus de una singură – de fapt, dacă îmi aduc bine aminte (şi îmi aduc bine aminte), a doua oară când i-am văzut pe kumm, tot singură eram.

am ajuns în lăptărie mult mai devreme decât ar fi trebuit, pe la vreo nouă fără ceva, dar asta s-a dovedit a fi spre binele meu, căci m-am întâlnit jos cu un prieten foarte bun pe care nu îl mai văzusem de nşpe mii de secole. păcat că nu a putut rămâne la concert *sigh* dar cel puţin ştiu acum cum să dau de el pe viitor. 😀 la început nu prea mi-a convenit acest status de persoană singură care stă într-un colţ pentru că nu are cu cine vorbi şi care nici măcar nu fumează (când fumezi singur într-un bar, întotdeauna lumea are impresia că faci ceva, nu că aştepţi pe cineva), dar m-am obişnuit repede. adică what the fuck, io venisem să ascult ceva, nu să fiu sociabilă neapărat cu lumea, mi-am zis. dar bineînţeles că până la urmă tot m-am lipit de cineva, o fată pe care o văzusem şi la lansare şi care m-a recunoscut ca fiind „fata cu markerul”… da, da, am umblat după autografe în silver church, now you can mock me and then kill me. dar nu înainte să vă zic că aseară am luat autograf şi de la sorin (pentru cei ce nu ştiu, sorin erhan este basistul trupei kumm), pe care nu îl prinsesem în biserică, şi-asta pentru că plecase prea devreme.

concertul în sine a început la unşpe’, cu „sleepwalk” (damn, these people îmi pun gând rău încă de pe acum, mi-am zis, extrem de entuziasmată – pentru că piesa somnambulă e una dintre piesele mele preferate de pe „far from telescopes”). bineînţeles că asta însemna (şi am înţeles imediat) că nu vor cânta „mister superman”. dar…

…transmisie întreruptă. gata cu cuvintele reci tip recenzie care nu îşi au rostul atunci când descrii un concert kumm…

eu. în faţa scenei. ia te uită, credeam că nu se va îngrămădi lumea. blame the angels and the clowns. call the police. care ascultă guerilla? vreau să închid ochii. să las muzica să curgă prin mine. dar nu mă pot opri să nu mă uit din când în când la ei. cătălin zâmbeşte când şi când. and you can feel he likes to be here. they like to be here. this is so important for me as part of the audience. o să râdeţi, dar mi se conturează întotdeauna şi mie un zâmbet pe buze. ceea ce e general valabil, indiferent cine ar cânta. închide ochii. nu mai gândi. n-ai vrea să stai pe-un ţărm pustiu şi să te-ncălzeşti la foc? oigăn zice că suntem naţionalişti. hahahahahahahaha. restul e muzică. o pauză scurtă. we can rest in pieces. şi iarăşi muzică…

la „venus in furs” m-am aşezat pe podeaua lăptăriei, legănându-mă de parcă aş fi fost posedată. dar nu sunt departe de adevăr când spun asta. cântecul este undeva deasupra termenului „superb”, iar faptul că îl cântă kumm e un bonus. şi încă ceva. până acum nu îmi dădusem seama cât de mult îmi place „pink balloon”. deşteptarea cea din urmă. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… butterflies are coming… PERFECT. dincolo de cuvinte. uitaţi ce am scris. nu poţi zugrăvi adecvat sentimente în cuvinte. ţineţi minte doar atât:

singurul lucru extrem de nasol la un concert kumm e că se termină!

…………………………………………………..

sleepwalk
angels and clowns
police
pop song
morsa
bird’s eye view
rest in pieces
monkey in your stereo
fashion
(bad day)
venus in furs
different parties (feat. rozie)
pink balloon (feat. rozie)
beautiful country
1000 de chipuri

şi la bis beauty queen (dacă îmi aduc bine aminte), butterflies şi dictionary. şi un la mulţi ani. 😀 prietenii ştiu de ce.

*credits to kumm for title*

