Etichete

, , , ,

unde eşti tu acum? aş vrea să-ţi pot împărtăşi ceea ce am văzut ieri, dar mă rătăcesc printre cuvinte şi nu izbutesc să ies la liman. mi-e dor de vremea în care fixam cu ochi neştiutori stelele de pe cer. când zâmbeam, crezând că ard pentru mine…

unde să te găsesc, când nici nu ştiu unde să te caut? te-am pierdut fără a te cunoaşte… speranţa se spulberă ca zăpada suflată de crivăţ. mi-e dor de tine, jumătatea pierdută pe vremea când nu ştiam că există o lume.

o mare de oameni în flux şi reflux… îi privesc, uneori tresar, dar degeaba! mi s-a părut, nu eşti tu, cel atât de familiar şi totuşi necunoscut. poate te-ai grăbit înapoi spre locul tainic de unde ai venit, aşa incomplet, fără să mă aştepţi.

dar dacă nici nu ai existat? dacă m-au trimis numai pe mine aici, şi pe tine te-au oprit în pulberea de stele? gândul mă doare. unde eşti tu acum? să-ţi povestesc cine sunt, să mă dau ţie toată…

nu am să te găsesc, nu-i aşa? nu ştiu unde să te caut şi nu mai am răbdare. îmi va fi mereu dor de tine.

*credits to placebo for title*

