Etichete

, , , ,

okay. ninge şi a venit gerul, ffs. bănuiam io că o să fie aşa încă din momentu’ în care a venit luna decembrie, dar, vedeţi voi, întotdeauna sper că va veni canicula în decembrie, şi asta pentru că urăsc iarna. gerul. şi zăpada. de fapt cu zăpada în sine nu am nimic, ci cu mocirla care se face după aia.

aşaaaaa… azi trebuia să mă ridic din pat la opt jum’ate, dar m-am ridicat la nouă şi un sfert. nu ştiu de ce aveam impresia că aveam o oră şi jumătate la dispoziţie când de fapt mai aveam doar o jumătate de oră – dar asta e partea a doua. la duş s-a întâmplat să am revelaţia conform căreia era foarte posibil să îmi fac degeaba ceaiul ăla cald la care visam, pentru că nu aveam timp de fapt să îl beau – până la urmă mi-am fript limba cu jum’ate de cană de ceai, restul i l-am dat lu’ frate-meu, care râdea de mine. normal, că nu el trebuia să străbată juma’ de oraş până în rahova, la muncă. uh well.

afară ningea (foook it) şi nu era foarte-foarte frig, dar eu bănuiam că se pregăteşte un ger de să crape pietrele pentru mai târziu. adică pentru când aveam să mă întorc acasă. hooray. începusem să mă tem c-aveam să întârzii. vedeţi voi, la mine coordonarea ratb-metrorex e foarte importantă, de fapt esenţială în drumul spre muncă (traducere: schimb trei mijloace de transport în comun). exceptând cazul în care 23u’ se îndură să apară în staţie (tramvaiul ăsta mă duce direct în rahova – păcat că vine din an în paşte). azi mi-a făcut un pustiu de bine şi s-a ivit repede în staţie, aşa de repede c-a trebuit să fug după el.

am ajuns la timp la muncă – şi mi-am făcut intrarea cu un „cât de deprimată sunt!” (vizualizam deja viitoarea mocirlă de afară) iar trainerul meu mi-azvârle „taie-ţi o venă!” (copii, nu îl ascultaţi, venele tăiate e posibil să nu mai crească). după vreo şase ore de preluat apeluri, cu juma’ de oră pauză (adică 15+15) am plecat şi eu acasă. prin zăpadă, mocirlă şi ger. exact aşa cum bănuisem la începutul zilei. partea bună e că au intrat banii pe card.

no, după acest scurt istoric al zilei de azi, o dedicaţie pentru toţi cei care ie iei şi care urăşte iarna:

Omul cu Şobolani – Cineva să ne…

ce frumos e cand te scoli dimineaţă
şi viaţa te loveşte-n faţă
şi vrei să fii ca astă vară
bronzat şi aşteptând în gară
cu toţii ştim că-i frig afară
îţi piere iar cheful de şcoală
şi-atunci iar ne gândim la mare
unde distracţia e tare

cineva să ne aducă vara înapoi
vreau să fie vară iar, doar pentru noi doi
cineva să ne aducă vara înapoi
să stăm iar pe plajă goi, doar noi amândoi

stai pe vine, reflectezi
te-ndrăgosteşti, n-ai ce să pierzi
întruna îţi spui că e mai bine
e mai bine doar cu tine
şi-aştepţi la radio un hit de vară
să uiţi de frïgul de afară
dar asta nu se-ntâmplă seara
nu se-ntâmplă decât vara

cineva să ne aducă vara înapoi
vreau să fie vară iar, doar pentru noi doi
cineva să ne aducă vara înapoi
să stăm iar pe plajă goi, doar noi amândoi

desigur, acesta este un cântec făcut pentru toţi cei care aşteaptă vara. vara te scoate pe plajă student eminent. stai în cort, fumezi maria-ioana, dacă vrei, o fumezi chiar şi pe roxana. şi vezi cum toată plaja petrece, dar deocamdată este foarte frig, stai în dormitor şi-aştepţi să treacă odată anotimpul ăsta rece!!

cineva să ne aducă vara înapoi
vreau să fie vară iar, doar pentru noi doi
cineva să ne aducă vara înapoi
să stăm iar pe plajă goi, doar noi amândoi

*credits to ocs for title & lyrics*

