Etichete

, ,

moamă, ce-am întârziat ieri la muncă – douăj’ de minute, să moară crevasa (cum ar spune frate-meu). din cauza unui tramvai înzăpezit, a unui metrou care a întârziat zece minute şi a unui 32 care n-a vrut să vină şi pace. disperată că o să întârzii azi (având în vedere că mai era şi sâmbătă), am plecat de acasă la 12.15, în condiţiile în care trebuia să fiu la muncă la 14.00 (de regulă plec la fără un sfert-fără zece, aşa). evident că am ajuns la muncă la 13.15 – şi-a trebuit să îmi găsesc de lucru prin call-center. şi credeţi-mă că nu sunt foarte multe de făcut după ce reciteşti news-urile şi procedurile.

am ieşit la nouă seara. viscolea. fmm ei de iarnă.

dar hai să nu mai facem pe copchilele frustrate, că scopul postului nostru altul era. şi anume, să răspundem la o leapşă dată de do’n’şoara sere.

so here we go.

1. numeşte cea mai mare frică a ta.
cea mai mare frică a mea e că o să mor, fiind conştientă de asta (mă sperie îngrozitor ideea unui accident, ca să nu mai vorbim de posibilitatea unei boli incurabile). aş vrea să mor în somn. deşi, dacă stăm strâmb şi judecăm drept, şi asta e teribil de sinistru.

2. idealul tău în viaţă este…?
văz că şi la răspunsul ăsta mă potrivesc cu sere. aş vrea să scriu o carte, bre. am eu una la care lucrez de când eram în anul întâi de facultate (e ceea ce eu numesc „proiectul meu”) şi cred c-am (re)scris-o de trei ori până acum. cică a patra oară e cu noroc.

3. dorinţa ta cea mai ascunsă
dac-aş zice, nu ar mai fi ascunsă, nu?

4. o persoană pe care o admiri. de ce?
depinde de ce fel de admiraţie vorbim – că dacă e să vorbim de artişti, n-aş termina până mâine. da’ dacă e să vorbim la modul general, atunci e maică-mea. e una dintre cele mai răbdătoare femei pe care le cunosc – şi sinceră să fiu, nu ştiu de unde îşi trage toată energia.

5. cel mai frumos cadou primit vreodată. (de la cine, de ce ţi-a plăcut şi cu ce ocazie?)
de la ai mei – banii pentru biletul la concertul placebo din 2006. 😀

gata şi cu joculeţul. pasez leapşa către rage. şi-o să vă scriu în curând un articol despre cât de mult detest io pitchfork.com. şi de ce.

*credits to snow patrol for title*

