Etichete

, , , ,

nu pe bune, chiar nu sunt. numai că în ultimul timp nu am avut nici timp şi nici inspiraţie să postez p-aci. promit că am să revin atunci când timpul mi-o va permite. am să spun şi de ce urăsc pitchforku’, o să răspund şi la lepşe, etc. etc. adică tot ce v-am promis.

până atunci, dacă vă e dor de mine, mă puteţi citi pe nowavefanzine.

şi vă las amu’ cu o piesă care îmi place mie rău de tot, da’ rău de tot.

that there, that’s not me
i go where i please
i walk through walls
i float down the liffey
i’m not here… this isn’t happening
i’m not here… i’m not here

in a little while i’ll be gone
the moment’s already passed, yeah it’s gone
and i’m not here… this isn’t happening
i’m not here… i’m not here

strobe lights and blown speakers
fireworks and hurricanes
i’m not here… this isn’t happening
i’m not here… i’m not here

P.S. LA MULŢI ANI!!! 😀

*credits to pink for title, credits to radiohead for lyrics & music, credits to insidethehatch for video*

