Etichete

, , , ,

astăzi se răspunde la prima leapşă, cea dată de prietena sere. so… 10 lucruri sinistre la jeh. no bine, ia să vedem ce îmi amintesc.

1. când eram mică m-am dus cu grebla în cuşca câinelui (v-am mai povestit despre asta aici). respectivul câine m-a muşcat de mână şi m-a zgâriat în cap. şi îmi place să mă mândresc cu asta.

2. uneori îmi place să vorbesc singură pe stradă, dar nu eu cu mine, ci un personaj din capul meu cu alt personaj din capul meu. pentru că am imaginaţie. prea multă.

3. am avut o prietenă imaginară pe nume any, care era de fapt jurnalul meu.

4. am avut şi un duşman imaginar, care era iubitul prietenei mele imaginare, şi care circula pe tavan cu capul în jos. îl chema grif.

5. când îmi place ceva, fut pe toată lumea la cap cu acel ceva. maică-mea înnebunea la un moment dat când auzea inocentul cuvânt „placebo”.

6. există melodii care mă fac să plâng în hohote uneori. într-o noapte am plâns aproape o oră în întuneric. ultima melodie ascultată fusese „different parties” de la kumm, iar eu mă gândeam ce ratată sunt că nici măcar nu am iubit pe cineva atât de mult încât să simt regrete după el.

7. îmi place să adulmec fumul ăla pe care îl emană motoarele tirurilor şi ale autobuzelor mai vechi, aşa.

8. îmi place să mănânc pâine înmuiată în apă şi să ronţăi zahăr în acelaşi timp. asta mi se trage din copilărie, cred.

9. când eram mai tânără inventasem un univers paralel împreună cu fratele meu (de fapt ideea a fost mai mult a lui), în care existau persoane fictive, posturi de televiziune fictive, formaţii fictive şi reviste fictive. eu şi frate-meu scriam programe tv, inspirându-ne din protv magazin.

10. mă gândesc adesea la moarte, încerc să îmi imaginez o lume fără mine, pe urmă mi se face frică şi cad în depresie.

mi-e lene să o dau mai departe. de ce? ‘cause i’m strange, dog!

*credits to the cure for title*

