Etichete

, , , , , , , , , ,

bun, deci în sfârşit prima confirmare la b’estfest. e jale pe forumul ăla. de nu se ştie unde au apărut tot felul de puştoaice care cer cinema bizarre şi tokio hotel. la dracu’, ultima oară când am verificat, b’estfestu’ era festival de muzică. sper că nu o să le ia nimeni în serios. 😆

şi că tot suntem aici, iată doleanţele mele în materie de b’estfest, cu liniuţă de la capăt.

arctic monkeys
de la „humbug” încoace, ideea unui concert arctic monkeys pe planurile mioritice nu îmi mai dă pace…

the horrors
în opinia mea, „primary colours” se numără printre cele mai faine albume ale anului ce tocma’ a trecut. şi-apoi de mult îmi doresc să aud „sheena is a parasite” live. 😀

klaxons
pentru că ne-au rămas datori cu vârf şi îndesat. şi pentru că îmi doresc teribil să îi şi aud, nu doar să îi văd.

kumm
deci da. DA.

mgmt
just because we’re fated to pretend. plus că îşi mai scot şi album anul ăsta şi ar pica la marele fix.

– dintre cei pe care i-am mai văzut: placebo, the killers, white lies.

ehe, om trăi şi om vedea. până una alta aştept concertul kumm de pe 29. bineînţeles că voi face recenzie, cum v-am şi obişnuit de altfel. în posturile următoare voi răspunde (in my own twisted way) la lepşele date de pretena rage. dup-aia urmează pitchforku’. promit solemn. am zis că promit!

*credits to mgmt for title*

