Etichete

, ,

uneori mă întreb dacă nu care cumva ar trebui să transform rubricuţa asta în „song of the month” – dar, pe de altă parte, ce te faci dacă am chef să postez mai multe cântece într-o lună? deci las-o, mă, că merge-aşa, vorba ăluia.

the ropes sunt o formaţie americană de indie rock, care mi-este foarte dragă, şi nu numai pentru că îşi oferă albumele gratis pe site-ul oficial. au lansat acum în ianuarie un ep, numit „love is a chain store”, însă piesa pe care urmează să v-o prezint este de pe ep-ul lansat în 2009, „be my gun”. oamenii mi se par atât de fantastici, încât mă bate gândul să cumpăr un tricou cu ei, de pe site-ul oficial (mai ales că la zece dolari e chilipir).

dacă vreţi să ascultaţi piesa, daţi click şi downloadaţi (acolo în dreapta):

The Ropes – Too Cool to Love

i’m not too cool to live
i’m not too cool to die
i’m not too cool to dream
i’m not too cool to cry

but i’m too cool to love anyone
anyone, anyone
i’m too cool to love anyone
anyone, anyone

i’m not too cool to fear
i’m not too cool to fight
i’m not too cool to hate
i’m not too cool to like

but i’m too cool to love anyone
anyone, anyone
i’m too cool to love anyone
anyone, anyone

*lyrics & music by the ropes*

