Etichete

, ,

De sărbători: ce ne uneşte mai mult? – aceasta era întrebarea pe care mi-a adresat-o rage în decembrie (amu mai bine de-o lună) şi la care abia acum apuc (cu chiu, cu vai) să răspund. pentru că sunt o leneşă şi jumătate. d-aia nici nu prea v-am mai onorat cu prezenţa p-aciulea luna asta, da’ promit că o să mă revanşez.

(aoleu, scriu despre sărăbători şi ascult „english summer rain” de la placebo. bun aşa. şi-afară-i ditamai zăpada. şi mai bun.)

d-apăi o să fiu al naibii de brutală şi-o să vă mărturisesc că io nu mai cred în sărbători de ceva vreme, de când am început să pun la îndoială existenţa lui dumnezeu. înainte chiar mă simţeam… bine de sărbători. mă simţeam mai bună, mai aproape de ceilalţi, mai împăcată cu mine (mda, ştiu că sună al dracului de clişeic). plus că aveam şi sentimentul ăla cald, de apropiere de ai mei. ce mişto era când făceam bradul, când stăteam împreună la masă and stuff… amu de vreo câţiva ani nu mai am brad, că estem săraci, şi parcă am început să privesc cu dispreţ şi îmbuibarea aia de crăciun. vorba adei milea, „şi se simt mai buni şi veseli pentru că e sărbătoare, fericirea lor depinde, ding-ding-ding, doar de mâncare”. de paşte ce să mai zic, mersul la biserică nu mai e decât un prilej să mă văd cu un grup de oameni care mi-s dragi, dar cu care mă văd rar – d(a)iana fiind unul dintre ei.

prin urmare, pentru mine sărbătorile reprezintă numa’ nişte zile în care ne îmbuibăm ceva mai mult decât de obicei şi în care ne facem cadouri (tre’ să recunosc că partea asta îmi place). aşa că eu una nu mă simt mai aproape de semenii mei decât de obicei în zilele alea. nu – îi iubesc şi mă tem de ei cu aceeaşi intensitate ca de obicei. iubesc îngerul din om, mă tem de demon.

şi răspunsul extrem de cinic la întrebare ar fi CADOURILE. 😀

dacă vrea să ia cineva leapşa, e liber să o facă. în episodul următor, răspuns la leapşa cu cărţile. stay tuned.

later edit. de fapt, diseară e concertul KUMM. deci probabil că următorul post despre asta va fi. 😀

*credits to the killers for title*

