Etichete

, ,

„domnişoară, eu consider faptul că mi s-a oferit bonus la reîncărcare drept o încălcare a drepturilor mele de client. eu nu am cerut bonusul acela şi mă deranjează. ce se poate face în această privinţă?” (client companie telefonie mobilă)

p.s. de prisos să vă mai spun că gândurile mele la auzul acestor fraze erau ceva de genul „fjkfgneajijkdfnkjkdksdjdosdffjwdfsds???????!!!! WTF????!!!”

(sună telefonul)
eu (obişnuita poezie)
clientul: domnişoară, am făcut cum ziceţi dumneavoastră şi tot nu pot.
eu (gândind: „what the fuck?!”): dar ce s-a întâmplat? la ce vă referiţi?
clientul: păi voiam să îmi activez şi eu minutele alea, şi am trimis mesajul ăla şi nu m-a lăsat, mi-a dat eroare.
eu (după ce fac identificarea clientului): cum aţi procedat pentru a activa această extraopţiune?
clientul: am încercat la IVR şi nu mergea, şi pe urmă am scris numărul X în mesaj şi am dat trimitere. şi nu mă lasă să îl trimit. îmi dă să introduc numele. ce nume?
eu: trebuia să expediaţi mesajul fără text, la numărul X.
clientul: păi aşa am făcut, şi nu merge.
eu: domnule, dumneavoastră aţi scris în mesaj X. repet, era necesar să îl expediaţi la X.
clientul: şi cum fac asta?
eu: accesaţi opţiunea scriere mesaj, nu scrieţi nimic în el, sau, dacă telefonul nu vă permite, scrieţi orice, de exemplu un punct sau o virgulă, selectaţi trimitere şi când vi se solicită numărul de telefon, introduceţi X.
clientul: deci scriu X în mesaj şi pe urmă ce fac?
eu (pe punctul de a mă da cu capul de birou): trebuie să îl trimiteţi la X, nu să scrieţi X în el.
clientul: aha, la X. păi şi atunci ce scriu în el?
eu: îl expediaţi fără text! gol! sau încercaţi să activaţi extraopţiunea apelând *100#.
clientul: aha, păi bine. încerc şi cum aţi spus dumneavoastră.
eu: cu alte informaţii vă mai pot fi de folos?
clientul: a, nu. săru’mâna.
eu: vă mulţumesc pentru apelul la […], o zi plăcută!
clientul (înainte de a închide, oftează ca pentru el): ce complicat şi cu minutele astea…

*convorbire reprodusă aproximativ.

