Etichete

, ,

deprimantă şi depresivă ce mi-s! hai să ne scuturăm de draci şi gânduri negative, şi permiteţi-mi să vă prezint o piesă deosebit de şmecheră, pre numele ei „chroma”, aparţinând casandrei aia fierbinte, pre numele adevărat paul ballo, pe care nu aveţi kumm să nu îl ştiţi.

n-aveam cum să nu dau peste profilul de maispeis al casandrei (nici măcar nu ştiu cum să îi zic, că trupă nu e), având în vedere obsesia mea patologică pentru kumm, care a început să includă în ultima vreme şi proiectele adiacente formaţiei (albumul lui oigăn e genial, btw). şi trebuie să mărturisesc că am fost extrem de surprinsă, pentru că nimic, sau aproape nimic de pe piesa „chroma” (momentan singura piesă din playlist) nu aminteşte de kumm. e un fel de „hidden and twisted face” a lui paul, o piesă sinistră în cel mai superb mod cu putinţă (realizez că exprimarea e pleonastică, dar nu m-am putut abţine). în esenţă, instrumentalul e unul calm, dar sunetele şi vocile din background te fac să îţi dai seama că acest calm este doar unul aparent. „chroma” e genul de piesă pe care o asculţi în întuneric, cu pătura trasă peste cap, iar dacă treci printr-o depresie, cu atât mai rău, sau cu atât mai bine, depinde cum priveşti lucrurile. e o piesă care te face să gândeşti.

un mare thumbs up pentru vocea lui paul (da, el este cel care cântă, secondat de doamna bianca ionescu), care a determinat-o pe o prietenă de-a mea să se întrebe retoric de ce, pentru numele lui dumnezeu, a decis să se facă toboşar.

fără alte preliminarii…

Hot Casandra – Chroma

şi aici aveţi un interviu cu domnul paul, unde vorbeşte mai pe larg despre acest proiect.

*lyrics & music by paul ballo*

