Etichete

, , ,

dacă am zis, am zis. ce? păi iacă, prima leapşă dată de tovarăşa rage, pe care de-abia amu o onorez, cu părere de rău. :weep: however, this is just the beginning, mâine o onorez şi pe-a doua şi poate vă dau şi eu vouă o leapşă for the first time, pretenilor, ce, numai voi să-mi daţi mie? aşadar, subiectul îi rutina de blogăriţă care este, sau mai bine spus, rutina de internaută, că pnm şi vorba aia, nu stau să scriu în fiecare zi în blog. dar îl vizitez în fiecare zi, recunosc, ca să văd cine (nu) mă citeşte. 😀 bun. punct şi de la capăt.

mă trezesc dimineaţa (atât cât se poate) şi nu, nu beau o cană de cafea, pentru că, la naiba, nu-mi place. ţigara este de asemenea exclusă. iau acolo ceva de haleală şi mă instalez în faţa compului (presupunem, nu-i aşa, că e una din zilele alea fericite şi din ce în ce mai rare ale vieţii mele în care nu merg nici la muncă şi nici la facultate). mă loghez, mă conectez la net, deschid winamp-ul, last.fm-ul (am io un drac cu ăsta, trebuie să fie mereu deschis şi trebuie să dau mereu refresh la pagină, să văd ce ascult… acum puteţi râde) şi pe urmă îmi verific mail-ul. dacă e de scris o recenzie pe nowavefanzine, scriem. dacă avem chef de scris în blogul nostru propriu şi personal (adicătelea ăsta de faţă), scriem. dacă nu, ne vânturăm oleacă pe facebook, pe nişte forumuri, ne logăm, ne delogăm, colorăm, ne jucăm, ne distrăm pe ritmuri de placebo, kumm, şi ce mai am eu chef să ascult în ziua aia. şi uneori mai jucăm şi câte-un mario. 😀 i love mario.

şi cam atât. citând-o pe rage, „foarte palpitant, aşa-i?” îţi trimite fiori pe şira spinării, ce să mai! end of post, urmează altul, despre (nu mă împuşcaţi) kumm am sărbătorit eu mărţişorul. 😉

*credits to chris isaak for title. excludem paranteza, desigur*

