Etichete

, , , ,

DICŢIONAR EXPLICATIV. AŞTEPTARE

da, aştept. cum ar aştepta cineva într-o gară părăsită un tren ce nu mai vine, ştiind că e zadarnic, dar mijindu-şi în continuare ochii ca să desluşească silueta locomotivei. aştept prosteşte, cum ar aştepta cineva o ploaie în deşert. aştept uscându-mă.

aveam prea mult de dat. aveam zâmbete, aveam căldură, aveam braţe deschise, jocuri de cuvinte, cântece, şi toate pentru tine, cel de care mi-e dor fără să îl fi cunoscut. şi au trecut ploi, a bătut vântul. a fost secetă. zâmbetele se ofilesc, se face iarnă, braţele se închid, cuvintele se risipesc, cântecele amuţesc. e linişte şi rece.

dar eu încă aştept, elaborându-mi în linişte rolul de cosânzeană ratată pentru care nu există nici măcar zmei care să o răpească. aştept să vii şi să îmi dai ce nu mai am ca să îţi pot dărui ce mi-a mai rămas. aştept cum aşteaptă un bolnav incurabil vindecarea.

într-o zi, zâmbetele vor pâlpâi pentru ultima oară, într-o zi se va face brusc întuneric şi soarele nu o să mai răsară niciodată, şi totul se va usca şi va muri. pentru că mă voi fi săturat de aşteptat.

şi dacă ai să vii la mine atunci, am să te întreb unde ai fost când aveam nevoie de tine.

