Etichete

, ,

îi mai eram datoare cu o leapşă lui rage, so here i am, exact aşa cum am promis. chiar am chef de scris, sunt relativ binedispusă, poate o să scriu şi un post diabetic mai încolo, că simt că am inspiraţie. până una-alta, hai să-i dăm drumul, cu gorillaz în urechi înainte (urmează o recenzie pe nowavefanzine).

principala trăsătură a caracterului meu: capacitatea de a mă face plăcută.

calitatea pe care o prefer la un bărbat: o să zic şi eu ca rage, simţul umorului, deşi în acest moment îmi vin o grămadă de alte chestii în minte.

calitatea pe care o prefer la o femeie: sinceritatea. mda.

ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: multe chestii. altfel nu mi-ar mai fi prieteni, corect?

principalul meu defect: orgoliul, infatuarea blabla.

ocupaţia mea preferată: stat în pat şi ascultat muzică. pe urmă trezirea la realitate, scrierea unei recenzii pe baza albumului ascultat, mersul la concerte. trăiesc muzică şi respir muzică. e unul din principalele lucruri de care nu m-aş putea lipsi.

visul meu de fericire: s-ajung să fac ce-mi place (adicătelea să fiu jurnalist pe domeniul muzical). aş mai adăuga eu şi ceva legat de viaţa sentimentală, but that’s not gonna happen, deci am să tac.

care ar fi cea mai mare nefericire a mea: să ajung o ratată.

ce-aţi vrea să fiţi: am zis şi mai sus.

ţara în care-aş vrea să trăiesc: o românie curăţată de toate plăgile din prezent.

(non)culoarea preferată: negrul.

floarea preferată: zambila.

pasărea preferată: n-am aşa ceva.

prozatorii mei preferaţi: tu chiar vrei să îi înşir pe toţi aici?!

poeţii mei preferaţi: n-aş putea spune că am vreunul care să îmi placă de să nu mai pot trăi fără el. oricum, citesc destul de rar poezie.

eroul meu preferat: nu posed.

eroina mea preferată: am zis că nu.

compozitorii preferaţi: dacă se pun roacherii, atunci l-aş nota pe brian molko. dacă nu, fuck off. 😀

pictorii preferaţi: n-am.

eroii din viaţa reală: o să încep să sar chestia cu eroii că deja mă plictiseşte de moarte.

eroinele din istorie: aesdjfskljefjasjrijdjsdk??? IAR???

băutura|mâncarea preferată: pepsi. yeah. şi friptura de pui cu cartofi prăjiţi şi maioneză de usturoi. şi cu o mămăligă lângă.

numele preferat: camelia şi… nu mai îmi vine nimic în minte.

ce detest cel mai mult: ipocrizia şi răutatea. şi dogmatismul.

personajele istorice pe care le detest cel mai mult: stalin, hitler şi toată pleiada aia de intoleranţi (ştiu că a sunat lame).

fapta militară pe care-o admir cel mai mult: sunt anti-război.

darul natural pe care-aş vrea să-l am: capacitatea de a mă face iubită. în mod romantic, adică.

cum aş vrea să mor: sătulă de viaţă şi fără a conştientiza că mor.

starea de spirit actuală: un entuziasm amestecat cu atenţie, pentru că şi deoarece trebuie să scriu o recenzie.

greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: mda, rage are dreptate. vagă întrebare.

deviza mea: nu e propriu-zis o deviză, e un principiu după care mă conduc, şi anume toleranţa.

care vrea să ia leapşa e invitatul meu, zic.

––––––––––––––––-

şi până una alta, o să iniţiez şi eu una, după cum am promis, una care circulă de ceva vreme pe facebook, şi care se cheamă „your life according to…”

se ia una bucată formaţie şi răspunzi la întrebările care-ţi sunt adresate utilizând titluri de cântece de-ale lor. deşi probabil nu mai e nevoie să precizez ce formaţie am ales, o s-o fac totuşi.

pick your artist: PLACEBO

are you a male or female: lady of the flowers

describe yourself: teenage angst

how do you feel: the never-ending why

describe where you currently live: follow the cops back home

if you could go anywhere, where would you go?: come home

your favourite form of transportation: the crawl

your best friend?: one of a kind

you and your best friend are: in a funk

what’s the weather like: english summer rain

favourite time of day: in the cold light of morning

if your life was a tv show what would it be called?: passive aggressive

what is life to you: song to say goodbye

your relationship: long division

your fear: the bitter end

what is the best advice you have to give: hang on to your iq

thought for the day: i know

my motto: protect me from what i want

leapşa asta merge mai departe la rage, sere şi zanardi.

*credits to him for title de data asta, că aşa vreau eu*

