Etichete

, ,

că tot vă spuneam într-un post anterior cât de fain e albumul lui oigăn… iaca m-am gândit să vă prezint şi o piesă de pe el. este prima melodie, şi trebuie să spun că m-a cucerit încă de la prima ascultare. după ce am ascultat albumul cap-coadă, aceasta a fost prima piesă căreia i-am dat din nou play. fără alte comentarii…

Oigăn – Nimic

tu, tu eşti fum de ţigară
tu eşti o mască de ceară
tu eşti o privire dintr-o umbră
eşti o tăcere deasă şi lungă

tu eşti un tren care nu mai pleacă
eşti un peşte care se îneacă
tu eşti o scrisoare ce moare într-un plic
eu… eu… eu… nu sunt nimic

tu, tu ai o scamă pe o frânghie
tu ai un tatuaj pe sub o unghie
ai un dicţionar de vorbe goale
şi o privire caldă şi moale

tu ai repulsie faţă de goange
tu ai o colecţie de falange
şi ai o pasiune pentru vid
eu… eu… eu… nu am nimic

tu, tu vrei să salvezi delfinii
tu vrei să se simtă acasă străinii
vrei să crească copaci pe case
şi să reciclăm calciul din oase
tu vrei să pleci cât mai iute din ţară
tu îţi doreşti o moarte uşoară

tu ai vrea să fie tot timpul seară
tu vrei să îndulceşti luna amară
vrei să cerni aur din nisip
eu… eu… eu… nu vreau nimic
care să te alunge
nimic care să te doară
într-un cuvânt… nimic

*lyrics & music by oigăn, credits to myspace for picture*

