Etichete

, ,

bun, am primit o leapşă de la domnişoara ştrumfă cu eşarfă, pe care consider că ar cam fi vremea să o onorez. leapşa se intituleşte „10 principii în viaţă”. ahem-ahem. d-apoi amu să vedem dacă avem chiar atâtea. 😆

1. principiul de căpătâi este TOLERANŢA. dogmatismul şi cruzimea sunt două dintre lucrurile pe care le detest cel mai mult în viaţă.

2. încerc întotdeauna să îi ajut pe alţii, dacă pot. sufleţelul meu mic şi negru se simte tare bine după aia. i like to see people smile.

3. consider că politeţea nu doare.

4. pe de altă parte, dacă mă calci pe coadă, aşteaptă-te să reacţionez violent.

5. acelaşi lucru se aplică şi dacă le faci vreun rău prietenilor mei. nu am foarte mulţi, dar mi-s dragi, şi nu suport să îi ştiu suferind.

6. niciodată nu mă implic într-o relaţie cu cineva deja „luat”. e pierdere de vreme, de nervi, şi provoacă suferinţă inutilă (atât mie, cât şi „perechii oficiale”)

7. viaţa e prea scurtă ca să o risipesc în lamentări inutile. dacă am atins fundul oceanului (sau, şi mai rău, dacă am căzut în groapa marianelor), mă grăbesc să ies la suprafaţă.

8. şi tot pentru că viaţa e scurtă… trebuie să mă răsfăţ din când în când. 😀

9. şi să nu uităm de simţul umorului, un lucru de-a dreptul esenţial.

10. love is just a dream, it is no use to search for it.

cam atât. leapşa asta merge la cine vrea să o preia.

––––––––––––––––-

şi, la fel cum am făcut şi data trecută, am să mai iniţiez una. se numeşte „your first”, şi e foarte asemănătoare cu una pe care am primit-o mai demult de la ştrumfă, numai că are alte întrebări. here we go:

primul cuvânt pe care l-ai spus: tata

prima zi de şcoală generală: la jumătatea lui septembrie, aer rece de dimineaţă, o uşoare senzaţie de somn, o lumină blândă în clasă, figurine în formă de coşuri de carton agăţate de tablă.

primul tău sărut: în ploaie, sub o umbrelă.

prima formaţie care ţi-a plăcut la nebunie: 3rei sud est, recunosc cu umilinţă.

primul cd cumpărat: „broken trust” al celor de la ab4. până atunci cumpărasem doar casete.

prima zi de liceu: în curte, stând de vorbă cu o fată cu care nu am mai interacţionat de loc după aceea. în clasă cu noua dirigă, şi o uimire maximă în faţa părului neverosimil de creţ al colegei mele any.

primul cuvânt pe care ţi l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / bună: salutare.

prima zi de facultate: în curte, cu două tipe şi un tip, sporovăind, şi minunându-mă în sinea mea „omege, am ajuns şi aici”

prima restanţă: la cursul de logică de ordinul doi, din anul al doilea de facultate. am trecut examenul în ultimul an, cu 7.

prima zi la locul de muncă: opt ore de training cu simo şi mădă, doar o primă zi din trei săptămâni luuuungi şi în acelaşi timp scurte.

prima oară când ai postat pe blog (data): 12 iulie 2009.

asta e, fraţilor. rage, sere, zan… ştiţi ce aveţi de făcut. şi care mai doreşte, care mai pofteşte, e liber s-o preia. 😀

*credits to the doors for title. l-am folosit numai şi numai pentru că apărea „games” acolo. plus că mor după „the celebration of the lizard”*

