Etichete

, , , , ,

iata-ma din nou aici, in continuare fara calculator (bu-huhuuuu), dar cu un an mai batrana. mdeah, a venit si ziua aia. fericire pe mine cat cuprinde. am imbatranit. puah. in mod normal, probabil ca as fi pus placebo la calculator in draci, dar calculatorul meu este in coma, deci nici vorba de asa ceva. si va fi in coma pana pe la jum’atea lui aprilie.

uh well.

din fericire, cei de la vehash unu imi facura o surpriza extrem de placuta, si-au bagat top ten placebo de la ora 12 (si asta pentru ca azi e si ziua basistului stefan olsdal). un cadou mai frumos nici ca se putea.

si pentru ca este ziua mea, imi permit sa va si stresez, prezentandu-va topul cu pricina. so here we go. 😀

10. bright lights (battle for the sun, 2009) – unul dintre cele mai faine cantece de pe ultimul album, desi din punct de vedere liric nu straluceste… deloc.

9. meds (meds, 2006) – reusita piesa. si videoclipul e de numa-numa. adica genial.

8. song to say goodbye (meds, 2006) – am fost foarte speriata cand am aflat titlul acestui cantec, acu’ patru ani. mi-era sa nu se desparta placebo. 😀

7. taste in men (black market music, 2000) – alt videoclip extrem de inspirat. pentru fanii pink floyd: nu, nu vi se pare, inceputul chiar seamana cu primele acorduri din „let there be more light”.

6. this picture (sleeping with ghosts, 2003) – unul din videoclipurile mele preferate. howard greenhalgh is the best.

5. ashtray heart (battle for the sun, 2009) – bleah. nici clipul nu e cine stie ce, nici piesa. versurile sunt cat de cat okay (o reminiscenta, pe undeva, a versurilor piesei „this picture”), dar „cenicero cenicero” strica tot. parerea mea.

4. the bitter end (sleeping with ghosts, 2003) – a song about death. e nebunie intr-un concert live.

3. infra-red (meds, 2006) – bun. bun.

2. special needs (sleeping with ghosts, 2003) – superb cantec. no more words are needed.

1. for what it’s worth (battle for the sun, 2009) – aoleu, asta e cel mai bun cantec placebo? doamne iarta-ma. clipul ce mai salveaza situatia.

well, cam atat, ca mi se termina sesiunea de internet. 😆

p.s. vreau sa ascult „congratulations” de la mgmt!!!! *cries like a baby*

*credits to placebo – partially – for title. and for songs*

