Etichete

, , , , , , , , , ,

jalnic.

daca inainte ma mai citeau doi sau trei uameni, amu nici vorba de asa ceva. de cand mi-a murit calcu’ si nu mai scriu, au disparut si aia doi-trei care ma mai citeau. how do you spell naspa? however, asta e ultima dintre problemele mele, tinand cont de faptul ca am si o dizertatie din care, vai de plm, nu am scris nici macar titlul. din fericire, cel putin stiu ce titlu are! A-HA! gotcha!

fac si eu haz de necaz, sperand ca lucrurile se vor remedia.

ma simt asa de rupta de actualitate, ca imi vine sa ma dau cu capul de pereti. imi vreau muzica. slava atotputernicului zeu al rockului ca am pe 22 concert kumm in silver church, cu sophisticated lemons in deschidere. sa vezi atunci orgie muzicala.

si ca vorbim de kumm, casandra cea fierbinte si-a tras piesa noua. poate o ascultati si imi ziceti si mie cum suna, ca eu nu am apucat nici pana amu. 😀

va las cu un alt cantecel, asa, sa va tina de urat pana mai scriu eu un alt post (dracu’ stie peste cat timp).

won’t someone give me a gun?
oh well it’s for my brother
well he writes the line wrote down on my spine
it says „oh do you believe in love there?”

so slow down, slow down
you’re taking me over
and so we drown, sir we drown
stop taking me over

won’t someone give me some fun?
and as the skin flies all around us
we kiss in his room to a popular tune
oh, real drowners

so slow down, slow down
you’re taking me over
and so we drown, sir we drown
stop taking me over

slow down, slow down
you’re taking me over
and so we drown, sir we drown,
stop taking me over, oh
stop taking me over, oh
stop taking me over, oh
you’re taking me over, oh
stop taking me over…

p.s. primele doua versuri cu dedicatie pentru frate-meu, care a facut praf calculatorul. THANK YOU! I LOVE YOU!

enjoy your internet and music, bitches!

*credits to suede for title. and for lyrics. and for video*

