Etichete

, , , , , , ,

intotdeauna dupa ce particip la un concert kumm imi spun ca foarte probabil va fi ultimul la care particip pentru o luuuunga perioada de timp. si nu pentru ca m-as plictisi de ei sau de muzica lor (which is almost impossible), ci pentru ca in general finalurile ma termina psihic (fara gluma) – si aici includem si finalurile concertelor kummice. de fapt, daca ma cititi periodic, stiti ca am mai spus si inainte ca singura parte cu adevarat naspa la un concert kumm e ca, inevitabil, se termina. desigur insa ca nu ma tin de ceea ce imi zic, si ma intorc si la urmatorul concert, si la urmatorul de dupa urmatorul, minunandu-ma de fiecare data de cat de al naibii de bine pot suna oamenii astia.

concertul kumm din aceasta luna a avut loc in biserica de argint (adicatelea silver church), pe data de 22 aprilie, cu ocazia lansarii oficiale a videoclipului la piesa „pop song”, ocazie cu care am ras de-am crapat… dar despre videoclip ceva mai incolo. am tarat dupa mine un dude si o duda, respectiv prietena cea mai buna si fratele din dotare, ca sa le servesc o portie de muzica faina de tot – si desi sceptici la inceput, au sfarsit prin a-mi multumi. le-am platit (evident) biletele de intrare, insa, culmea, nu l-am platit pe al meu, fiind lasata sa intru pe motiv ca sunt fata care le-a facut pagina de uichipedia celor de la kumm. si nu pot sa zic ca nu mi-a facut placere faza. plus ca asta mi-a dat si ocazia sa achizitionez „sex with onions” de la oigan, deci de doua ori THANK YOU pentru tipul care mi-a dat drumul!

asaaaa. incepem cu deschiderea, ca asa e frumos. in deschidere cantara sophisticated lemons, despre care v-am mai zis cate ceva si aici. eu stiu amu ca formatiile de canta in deschidere pot parea enervante pentru unii, dar asta nu se aplica (parerea mea cel putin) cand vine vorba de pustii astia. prietena mea, luka, mi-a zis cam asa: „te superi daca o sa imi placa mai mult astia decat kumm?” fireste, asta era inainte sa intre kumm in scena, dar cred totusi ca spune multe despre felul in care se prezinta lamaile pe scena. la sfarsit (dupa ce au fost si bisati, nota bene), mi-au facut cadou setlistul, pe care era desenata o broasca crucificata – ceva de speriat, nu alta. 😀

cat despre kumm, ce sa mai zic… doar cateva cuvinte. au facut-o pe cea mai buna prietena a mea sa danseze (ceea ce este un eveniment mai rar decat eclipsa de soare). ne-au cantat si ne-au incantat, si ne-au facut si niste mici surprize: „little blue” (o surpriza extraordinara, mai ales ca a cantat si regizorul clipului „pop song”), un moment a la urma (vorba lui catalin), „machine” (una din piesele lui oigan), „berlin” (un cover dupa black rebel motorcycle club), un solo magnific al lui iordache si as putea sa stau aici sa insir pana maine. pe la jum’atea concertului, s-a sunat retragerea ca sa putem si noi sa vedem noua minunatie vizuala kummica. e de coma, va jur. cata cu joben, multe mirese, si restul trupei in argintiu, cu antenute pe cap (tinuta in care s-au prezentat de altfel si pe scena la un moment dat).

despre public, ce sa spun… adevaru-i ca nu prea am bagat de seama ce se petrecea in jurul meu, dar impresia mea vaga a fost ca nu s-a prea omorat cu firea. bine, avand in vedere ca eu fac ca toti dracii la concerte, s-ar prea putea sa fie doar o impresie…

dar ce sa mai, una peste alta, a fost un CONCERT kumm: cald, saltaret, nebun, nostalgic, minunat. urmatoarea oprire e pe 1 mai, in control, cu the moood. si cu ocazia asta poate o sa am bafta sa aud si „teenage love song”. ce zici, oigan, merge? 😀

…………………………………………………..

SETLISTUL CITRIC
intro + life in 2d
so fine
drugs and hugs
bonnie long legs
bloody mary
mass market fashion
scrambled
out of pace
colors of me
ufos
on my own
alley of the cold

SETLISTUL KUMMIC
fashion
sleepwalk
police
pop song
beautiful country
machine (cover oigan, ca sa ma exprim asa)
beauty queen
piesa aia cu „i’m living only for the sound” pe care voiam de mult sa o aud in concert (sau momentul a la urma)
mister superman
morsa
VIDEOCLIP pop song
little blue
curse
1000 de chipuri
pink balloon (fara rozie, de data asta)
berlin (cover dupa black rebel motorcycle club)
monkey in your stereo
bird’s eye view
BIS
dictionary
pop song 

iaca si niste imagini, ca sa va faceti o idee KUMM fu.

tot romanitzza. 😀

LATER EDIT. uite ca a aparut si clipul pe iutub.

*credits to kumm for music*

