Etichete

, ,

mda, cred ca ma voi lasa de concerte pentru o vreme, mi-au ajuns atatea finaluri, mi-au ajuns atatea discutii filosofice pe marginea sensului vietii. m-am imbolnavit pur si simplu. stiu ca viata e nasoala, dar sa o constientizezi cu cruzime la cinci dimineata, in control, fiind cat se poate de treaza, nu e un lucru tocmai placut.

imi plac inocentii, persoanele care inca mai cred in iubire, as vrea sa fiu si eu ca ei. as vrea sa nu constientizez cat de meschina e de fapt viata asta, cat de animale suntem cu totii, ca traim numai ca sa socializam in vederea scopului suprem: lasarea de urmasi. sau copulatia. depinde ce vrei de fapt.

inocentii se uita la mine cu ochii mari, crezand ca sunt nebuna, dar eu stiu ca nu sunt decat lucida… si atat. si pentru ca sunt lucida, stiu ca sunt si infranta. aseara m-am pierdut complet, mi-am pierdut si ultima bucata de speranta pe jos printre cioburi. si sansele ca sa ma regasesc sau sa ma gaseasca cineva sunt nule.

de acum inainte o sa profit si o sa gust din viata cat de mult o sa pot. nu conteaza. pana la urma tot acolo ajungi, tot singur sfarsesti. o sa fac ce vreau.

te vreau si-o sa te am.

cine ma mai poate opri acum?

*credits to kumm for title*

