Etichete

, ,

aseara eram pe la 11 iunie si ascultam ac/dc cu un zambet plin de incantare pe fata. si, nota bene, nu fac parte dintre favoritii mei. dara hai sa lasam discutia despre MUZICA si sa trecem la discutia despre muzica. cu m cat se poate de mic.

aceasta rubricuta mi-a fost inspirata de cei de la radio guerrilla si ale lor guilty pleasures. deci, despre ce e vorba? o sa postez cantece care intra in categoria „CUM DRACU’ POTI SA ASCULTI ASA CEVA???” si care totusi imi plac. pe bune. asadar aceasta este o rubrica in care imi dezbrac snobismul muzical si imi dezvalui punctele slabe.

cei care vor inaugura aceasta rubrica se numesc erreway si au fost foarte populari prin 2002-2003 in argentina. aveau si un serial, daca va mai aduceti aminte, care se chema „rebeldeway” si dupa care a fost facut, printre altele si un remake mexican (pe care nu l-am putut suferi niciodata). piesa pe care doresc sa v-o prezint se cheama „tiempo” si face parte de pe cel de-al doilea album de studio al „rebelilor”. parampam!

pentru versuri click aici.

*credits to erreway for music*

