SPOILER. titlul e pus mai mult for fun. probabil acesta este un post pentru care multi ma vor critica (presupunand, desigur, ca ma citesc mai mult de 10 persoane). dar nu am ce face, trebuie sa imi spun oful. lalalove you!

cand spun gossip, imediat imi vine in minte beth ditto. si ca sa intelegeti mai bine despre ce este vorba, hai sa va explic: gossip ii o trupa de cica rock alternativ, destul de iubita si auzita pe afara, care pentru mine intra la categoria „ascultabile”. iar beth ditto este solista lor, aparatoare convinsa a drepturilor femeilor, minoritatilor sexuale (ea insasi fiind lesbiana) si promotoare a curentului big beautiful women. un adevarat role model, ce sa mai, un icon, un reprezentant al tinerei generatii. deci, in toata splendoarea ei…

O DA!

si acum haideti sa va explic de ce ma enerveaza la culme aceasta femeie. nu o sa ma leg de calitatile ei vocale (care sunt indiscutabile), sau de greutatea ei (oricat de mult m-ar manca limba sa o fac; pana la urma, si eu am niste cinci-sase kilograme in plus, deci nu am dreptul sa vorbesc), ci de ATITUDINEA ei, care mie mi se pare a fi de tot cacatul.

practic, tot ce vad eu (si numiti-ma superficiala daca vreti) este o femeie obeza, care nu numai ca nu e complexata de asta (ceea ce chiar nu este indicat de altfel), ci promoveaza obezitatea din toate puterile ei (si, daca te uiti la ea, pare a avea ceva forta). ce dracu’, ca doara frumusetea interioara e cea care conteaza, ce importanta are ca eu cantaresc o tona si ca ma mai dau si mare cu asta?! si nu e vorba numai de aspect, ci in primul rand de sanatate. mi se pare o ipocrizie ENORMA din partea ei faptul ca indrazneste sa sustina ca fotomodelele nu se hranesc sanatos atata timp cat infatisarea ei numai o dieta sanatoasa nu indica. mi se pare de-a dreptul penibil sa o vad cum arata cu degetul spre toate gagicile cat de cat aratoase (gen jessica alba sau katy perry), denuntandu-le drept superficiale si proaste. si mi se pare grav faptul ca e considerata un icon.

intr-adevar, toata stima pentru increderea in sine de care da dovada, dar faptul ca sustine ca ar trebui sa ne largim standardele in ceea ce priveste greutatea corporala mi se pare deplasat. oare daca ar fi cantarit 30 de kilograme si ar fi sustinut ca aceasta e o imagine normala, ar mai fi fost considerata un icon? de ce, daca este obeza, trebuie sa fie aplaudata pentru chestia asta? oare obezitatea nu reprezinta o tulburare de greutate?

voi ce spuneti?

*credits to ocs for title*

