Etichete

, ,

draga şi scumpa mea ştrumfă, iată răspunsul meu la leapşa ta dată acum o lună şi o zi. 😀 so, „little things that matter”… let’s see.

1. să boschetăresc cu prietenii pe nu contează unde, singura idee e să fie cald, bine, şi să avem un leu sau doi cu noi.
2. să ascult muzică şi să zac fără a face nimic.
3. să merg la un concert (asta fac de altfel în fiecare lună).
4. să desenez.
5. să mănânc când şi când câte un dulce (crema aia de zahăr ars de la danette SO rulz. bine, crema de zahăr ars de la mama ei e mult mai bună, dar au trecut secole de când mi-a făcut mama ultima oară, aşa că mă mulţumesc cu danette).
6. să scriu (tentative de poveşti şi o tentativă de roman).
7. să îmi mai cumpăr câte-o ţoală sau două (however, şopingu’ ca atare mă enervează, nu suport să stau prea mult într-un magazin – am venit, am văzut, am plăcut, am luat, m-am cărat. iar dacă nu am bani, arunc o privire sau două şi ies).
8. să scriu pentru nowavefanzine. e genial, pentru că asta mi-a permis să descopăr multe formaţii faine – ultima dintre ele fiind tokyo police club. şi să scriu aici. pentru că sunt dornică de a-mi împărtăşi înţelepciunea mea lumii.
9. să îmi iau măcar o dată la trei luni band merchandise (câte-un cd original sau câte-un tricou).
10. să bântui pe forumuri şi bloguri şi să mă stric de râs atunci când văd prostia unora.

😀 that’s it. rage, dacă vrei să o preiei, ai binecuvântarea mea. şi voi, ceilalţi. 😀

*credits to suede for title*

