Etichete

, , ,

mircea badea a avut aseară o emisiune SUPER ŞMECHERĂ! am zis! 😀

tocmai am văzut la teveu ceva care m-a superamuzat. până amu nu observasem cât de tare se chinuie anda adam să o imite pe lady gaga. ia uitaţi-vă aici. este că seamănă cu lady gaga în „poker face”?

şi-amu că ne-am distrat, hai să trecem la un lucru care mă frământă pe mine de ceva vreme. dacă eşti din bucureşti, dragul meu cititor (că nu ştiu dacă şi în celelalte oraşe e valabil) probabil ai observat că de la o vreme au apărut pe trotuar nişte spoieli galbene pe care e desenat semnul de trecere de pietoni şi o atenţionare cu roşu că cică să traversezi pe la zebră. în viaţa mea nu am văzut ceva mai inutil (sau poate că am văzut, dar nu pot să îmi amintesc pe moment). băi prietene, crezi că un dreptunghi spoit în galben o să mă oprească pe mine să trec strada pe unde nu trebuie? think again!

asta e cea mai mare idioţenie de la aleile vopsite ale lui vanghelie încoace. după ce că străzile noastre sunt şi aşa pocite de craterele care se ivesc cu gingăşie peste tot, le pocim şi mai rău cu vopselele alea idioate. simţul meu estetic a intrat în comă. mă duc să ascult the doors şi să îmi revin. 😀

*credits to coldplay for title*

