Etichete

, , , , ,

mnoh. vinerea asta a fost (probabil) ultimul ocese din bucureşti pe vara asta. leilana a fost la faţa locului şi doreşte (desigur) să vă împărtăşească impresiile domniei sale (vai, cât pot fi de drăguţă!)

hotărârea mea de a merge la concert a fost una pe care am luat-o cu o zi înainte, pentru că deja îmi făcusem nişte planuri pentru vinerea aia, care includeau boschetăreala cu nişte uameni care mi-s colegi de forum plus mersul la un dj set mai pe seară aşa (dupa ora 22, mai precis). dar pe măsură ce se scurgeau orele, deveneam din ce în ce mai gânditoare. în minte îmi stăruia întruna „măăăăă… e ultimul pentru nush cât timp şi nu i-ai văzut cam de mult…” prin urmare, m-am trezit vineri (relativ) dimineaţă chitită să mă duc. mai ales că aveam şi cu cine. boschetăreală + ocese + dj set = potriveală numa’ bună şi un mod fain de a-ţi petrece o zi de vineri liberă.

între timp, tipul de mâ-ncântase că vine s-a trezit că nu mai poate. din fericire am izbutit să conving pe cineva de la meeting să vină cu mine (săru’ mâna, pandora). ieşirea în sine s-a petrecut în izvor, la iarbă verde, printre gândaci (de fapt numai unu’) şi jucând mafia (eu am fost praf) şi a fo’ tare faină. am plecat pe jos către fabrica, convinsă că ar trebui să organizăm chestii de genu’ mai des.

aşa. aşa. când am ajuns (atât eu cât şi pandora) pe terasă la fabrica (fincă acolo s-a ţinut cântarea) pe scenă se produceau lefters. concertul ocese trebea să înceapă la nouă fără un sfert, dar a început oleacă mai târziu, din motive mie neclare. am aruncat o privire pe setlistul dat de dan, şi phoai! mi-a crescut inima-n mine. fain, da’ fain mai era! atmosferă relaxată (poate chiar prea), glume, chestii, şmecherii. când au început băieţii să cânte, soarele încă nu se dusese de tot la culcare (se pregătea să se spele pe dinţi). eu lipită de scenă, ca de obicei. 😀

au cântat piese mai vechi, mai noi, toate prea cunoscute şi dragi fanilor înrăiţi (o mare, mare, dar MARE surpriză a fost „soarele vorbeşte prostii” – wow!). spre jum’atea concertului s-a intrat în criză de timp (de credeţi sau de nu credeţi, ora 22 era fixată drept oră de stingere, din motive de siguranţă şi linişte publică blablabla). şi spre finalul concertului, s-a auzit din ce în ce mai des întrebarea „bă, mai avem timp să mai cântăm una?” desigur că nu au lipsit fazele funny (aia care îmi vine în minte cel mai bine este cu un tip înalt care a ţipat în direcţia lui dan „daneeeee, pot să te ating?!”, la care cel în cauză a răspuns „nu” :D) cezar a fost ca de obicei periculos pe „un număr necunoscut”, iar la „ora opt” domnu’ solist s-a dat jos de pe scenă şi s-a aşezat în fund pe asfalt, urmat fiind la repezeală de către o mare parte din audienţă. ăsta a fost unu’ din momentele mele favorite.

amu să zic ce nu mi-a plăcut. nu mi-a plăcut că a fost relativ puţină lume şi, cel puţin la începutul concertului, nu foarte entuziasmată (în afară de cei ce şedeau în faţă). de vină să fi fost ora, sau căldura, sau poate ambele la un loc, nu ştiu. oricum ideea e că dan a făcut şi mişto la un moment dat de cei care stăteau la mesele din spate, întrebându-i dacă-s buni cartofii şi micii! 😆 şi nu mi-a plăcut faptul că au trebuit să scurteze concertul din cauza infamei ore 22 (adică din cauza infamilor poliţişti, care au fost de altfel înjuraţi copios de către un grup de băieţi din spatele meu, oleacă sub influenţa licorilor bahice). mă. păcat, putea să fie şi mai fain decât a fost. da’ una peste alta, mă bucur că m-am dus. 😀

mai jos aveţi setlistul, cu menţiunea că sunt câteva piese care apar numa’ pe hârtie (din păcate). ne vedem la toamnă, oamenilor şi şobolanilor!

…………………………………………………..

maimuţa internaţională
xcelent
nu încerca aşa ceva acasă
soarele vorbeşte prostii
curvele zac
încă o glumă proastă
un număr necunoscut
ora opt
(dez)orientat
odă (în piaţa romană)
ştanga
anti-mioriţa
[absentă]
razna [absentă]
ajutor [absentă]
cine e de vină
2ouă beri goale
[absentă]
mâinile sus!

…………………………………………………..

clipuri, din păcate, nu cred că există.

*credits to ocs for title… în cea mai mare parte*

