Etichete

, , ,

nu îmi mai vărsasem de mult frustrările. aşadar, din nou pe puncte… 😆

1) mă enervează idioţii care lasă geamurile deschise vara în autobuzele cu aer condiţionat, în condiţiile în care e scris să ţii geamurile ÎNCHISE. bă, dobitocilor, dacă ţineţi geamurile deschise (şi nu unul, două trei… ci toate care se pot deschide) şi lăsaţi să intre tot aerul fierbinte de afară, cum mama mă-sii vreţi să mai meargă instalaţia de aer condiţionat, idioţii dracului care sunteţi? asta ca să nu mai vorbim ce mutre fac la mine dacă mă apuc să închid geamurile.

2) mă enervează ţăranii şi ţărăncile care mănâncă seminţe în mijloacele de transport în comun sau pe stradă şi aruncă cojile pe jos. eram în 32 într-o zi, când o femeie în vârstă s-a luat de o tipă care mânca seminţe, spunându-i că dă cojile pe jos. „da’ ceeee, unde vezi că le-am dat pe jos?” „păi uite ce e în jurul dumneavoastră!” „ete şi ce, de parcă e cine ştie ce curăţenie şi numai eu fac mizerie! s-a şi găsit cine să vorbească, fac pariu că e plin de gândaci la tine acasă” şi copila care era cu ea râdea ca proasta. şi vă mai miraţi că e plină românia de cocalari.

3) mă enervează boii care au tupeul să te claxoneze când eşti pe trecerea de pietoni. mi s-a întâmplat acum câţiva ani, mă întorceam de la meditaţii, şi am luat-o pe zebră repede ca să prind 40u’ (precizez că nu era semafor acolo). şi-odată îl aud pe unul din maşină că mă înjură „futu-ţi morţii mă-tii, fă!” nu m-am putut abţine să nu urlu la el de pe scară „ba pe mă-ta, că e trecere de pietoni!!!”

4) mă enervează tembelii care se înghesuie în faţa ta să urce mai repede în tramvai/troleu/autobuz ca să prindă ei repede un loc, fără să aştepte să cobori. i-aş toca pe toţi.

5) mă enervează că inna a ajuns pe vh1, în timp ce formaţii ce mi-s dragi şi sunt cu adevărat bune rămân cunoscute doar la nivel naţional. vorba lui dan de la ocs: „io am zis că lumea e retardă şi în alte ţări…”

iar se încheie lista. momentan, desigur. până data viitoare, când mă vor enerva alte chestii…

*credits to iamx for title*

