Etichete

, , , , , , ,

aseară kumm. mi-era chiar dor, nu îi mai văzusem de aproape două luni de zile (de pe unu mai, ca să fiu mai exactă, atunci când a fost concertul ăla cu the mooooooooooooooooooooooooooooooooood :lol:) evenimentul a avut loc la clubul ţăranului român, după ora 22, dar eu mi-am făcut apariţia mult mai devreme, împreună cu pretena angie, cu care am schimbat două vorbe, trei cuvinte, patru ziceri filosofice. mda, ne apucasem să trăncănim despre comunism, a fost interesant şi instructiv. mai târziu a apărut şi domnişoara ivăl, ivăl, ivălai împreună cu amicul dumneaei, şi am mai schimbat câteva vorbe. adică, în principiu, m-am plâns de slujba mea şi de faptul că mi se termină concediul. da, ştiu, sunt un partener minunat de conversaţie, merci.

no bun. concertul a început puţin după ora 23, într-o atmosferă demnă de o serbare de cămin cultural. maxim, maxim, MAXIM 40 de persoane şi un maaaaaaaaare gol în faţă, în care m-am postat împreună cu angelici, cu conştiinţa tembelă a faptului că vai, doamne, eram privite din spate. cântarea a început cu „sleepwalk” (mă, parcă la fiecare concert mă îndrăgostesc mai mult de cântecul ăsta) şi a urmat cu un special thanks din partea lui cătă pentru că i-am ales pe ei în detrimentul celor de la metallica, ocazie cu care mi-am amintit de faza de acum aproape două luni, mai precis, de modul inedit în care solistul kummic şi-a exprimat dezinteresul faţă de trupeţii cu pricina. 😆

şi dă-i, şi dă-i înainte, într-o atmosferă dureros de calmă. nu m-am putut abţine să nu dau din cap pe „curse”, chit că probabil măcar o persoană din cele prezente acolo s-a gândit că probabil locul meu era mai degrabă la metallica. adevărata problemă a fost însă reprezentată de sunet, care a fost, well, de kkt. după coverul de la black rebel motorcycle club, kummii au fost siliţi să aştepte câteva momente (luuuuungi) pentru a permite sunetului să se cică restabilească. văzând asta, iordache a luat o vuvuzelă (sau cum mă-sa se zice, sper că m-am exprimat corect) şi a început să sufle în ea în draci, ceea ce l-a determinat pe cătă să întrebe în cele din urmă, „mihai… eşti bine?” 😆 problema cu sunetul s-a repetat pe parcursul concertului de atât de multe ori, că toţi membrii formaţiei au suflat în vuvuzelă. enervat pesemne, domnul paul a început să dea în tobe mai-mai să le omoare, şi le-a scuturat bine timp de două minute (mai mult, mai puţin, nu ştiu, că nu am stat să cronometrez). moment de glorie, clar. iar pentru a-şi exprima încă o dată aprecierea faţă de metallica, trupa a interpretat un cover după o piesă de-a lor, denumită… „morsa” (ei hai că doar nu vă aşteptaţi să facă cover pe bune).

punctele luminoase (ze highlights, cum ar veni) au fost următoarele: publicul a fost cât se poate de entuziasmat, chiar dacă mic la număr. o fi fost ea o serbare de cămin cultural, dar cel puţin s-a dansat, fraaaaaaaate, şi s-a aplaudat. mai mult decât atât, formaţia ne-a făcut două surprize foarte, foarte plăcute, interpretând „one for each day” şi „hand in a mirror” pe care nu le mai auzisem live (eu cel puţin) de trei ani de zile. aaaa, şi să nu uit de fluturii care-au zburat la sfârşitul concertului, însoţiţi de aaaaa-uri puternice din partea audienţei.

am plecat din club fără sentimentul că tocmai asistasem la un concert nemaipomenit, dar cu o căldură sufletească de parcă m-aş fi dus să urmăresc o cântare cu public restrâns a unor prieteni foarte buni. oricum, a fost suficient să îmi satisfacă setea de kumm pentru luna ce va să vie. din păcate, nu voi ajunge şi la festivalul b’estfest surogat… umm, scuze, ciuc summer fest, pentru a-i vedea şi acolo. dar sper să mai aibă cântări prin capitala noastră prăfuită în această vară.

…………………………………………………..

sleepwalk
fashion
police
(bad day)
machine
(cover oigăn, care este)
curse
one for each day
hand in a mirror
pop song
monkey in your stereo
berlin
(cover black rebel motorcycle club)
beautiful country
morsa
1000 de chipuri
dictionary
BIS
bird’s eye view
butterflies

…………………………………………………..

or să fie clipuri, n-or să fie?

*credits to kumm for title*

