Etichete

, ,

încerc să scriu ceva inteligent, dar habar nu am ce aş putea scrie atât de inteligent încât să vă atragă. mi-e somn şi sunt într-o stare de spirit suspect de roz. e incredibil cât de mult te poate influenţa o singură persoană…

partea mea întunecată şi cinică a amuţit pentru moment. sunt iarăşi eu. eu şi doar eu, cea care ştie să înalţe braţele în soare şi să zâmbească, şi să strige că viaţa e frumoasă, că merită trăită. râdeţi, cinicilor, puteţi râde, căci şi eu râdeam până nu demult.

nu ştiu unde are să mă ducă toată această călătorie, dar ce farmec ar mai avea dacă aş şti destinaţia? pot doar să îmi imaginez şi pot să încerc din toate puterile mele să ţin drumul drept. stai, „din toate puterile mele” e pe undeva greşit. încă uit că nu mai sunt singură. nu cum eram înainte… sunt eu şi suntem noi. cine ar fi crezut că un cuvânt atât de simplu precum „noi” poate suna atât de frumos?

zahăr şi miere de dăm în diabet, eh? i’m a romantic cunt, ce să îi faci.

nu mă băgaţi în seamă, am scris şi eu ca să deschid într-un fel frumos şi siropos luna iulie. o să devin mai rezonabilă la un moment dat. probabil. 😆

*credits to placebo for title*

