Etichete

, ,

aşa, ca să mai râdeţi şi voi. ce, numai eu să mă distrez? 😆

(sună telefonul)
eu (blablablabla)
clienta: doamnă, eu am primit mesaj că intru în perioada de graţie în câteva zile. cum se poate una ca asta având în vedere că eu tocmai mi-am încărcat minutele pe 4 iulie şi mi s-a spus că sunt valabile o lună de zile?????
eu (după identificarea de rigoare): câteva momente, să verific… doamnă, dumneavoastră v-aţi activat extraopţiunea pe data de 4 iulie, or, perioada de valabilitate a extraopţiunii e cu totul altceva faţă de perioada de valabilitate a creditului.
clienta: cum aşa?
eu: în momentul în care dumneavoastră efectuaţi încărcare cu o anumită sumă, vi se oferă o anumită perioadă de valabilitate a creditului, în funcţie de suma cu care încărcaţi. în momentul în care perioada de valabilitate a creditului se încheie, intraţi în perioada de graţie.
clienta: aşa, păi şi de ce să fiu în graţie, dacă am încărcat minutele?!
eu: dumneavoastră aţi activat extraopţiunea, ar fi trebuit să efectuaţi încărcare cu credit. chiar dacă aveţi extraopţiune activată pe cartelă, vă aflaţi în imposibilitatea de a iniţia apeluri şi de a expedia mesaje atâta timp cât vă aflaţi în perioada de graţie.
clienta (aparent se consultă cu cineva de lângă ea, apoi revine, mai războinică decât făt frumos când se ducea să înfrunte balaurul): păi, doamnă, eu am încărcat pe 4 iulie cu 4 euro!!!
eu (mirată până peste măsură şi exasperată de atâta tupeu): doamnă, dumneavoastră v-aţi activat extraopţiunea pe 4 iulie.
clienta: doamnă, am zis că mi-am încărcat!!!
eu: este imposibil, ultima reîncărcare a fost efectuată acum două luni, în mai.
clienta: adică cum, doamnă, ştiţi dumneavoastră mai bine când am încărcat eu?
eu: acestea sunt datele înregistrate în sistem.
clienta: nu se poate, sistemul dumneavoastră greşeşte! aţi modificat datele!!
eu: doamnă, este imposibil să modificăm datele!
clienta: cum îndrăzniţi să mă prostiţi aşa pe faţă?! sunteţi hoţi, asta sunteţi! mă furaţi!
eu (fierbând de nervi în sinea mea, şi dorindu-mi să-i pot spune să se ducă dracului): doamnă, păstraţi un ton adecvat convorbirii, vă rog.
clienta: ce ton adecvat, doamnă, ce ton adecvat, dacă mă furaţi pe faţă?!
eu: compania nu vă fraudează în niciun fel. repet, dumneavoastră aţi activat extraopţiunea în acea zi, nu aţi efectuat încărcare. cu alte informaţii vă mai pot fi de folos?
clienta: cu ce să îmi mai fiţi de folos?? (închide)

*convorbire reprodusă aproximativ

