Etichete

, , , , , , , , ,


UN-FUCKING-BELIEVABLE! am găsit ieri la humanitas „moonsweat march” al celor de la kumm. dacă o să găsesc şi „confuzz”, voi fi cea mai fericită. hehehe. plus că am găsit şi „meds” la reducere şi am dat pe amândouă jumătate decât aş da în mod normal pe un singur cd. a fost o zi faină din punct de vedere al achiziţiilor, mew.

în curând o să urmeze un interviu pe nowavefanzine, so stay tuned. trebuie să mărturisesc că aştept cu interes ziua respectivă, ceea ce e explicabil, având în vedere că interviul anterior, cel cu trupa kumm, a fost online. între timp, du-te vino la muncă şi înapoi… pierde-ţi vremea pe net între o recenzie şi alta, ce să zic, viaţa mea e al naibii de interesantă. 😆 (don’t get me wrong, ador să scriu recenzii, mă refeream la partea cu pierdutul timpului pe net)

tare mult aş vrea să merg la mare acum, dar nu pot, că sunt ancorată în call center. nici nu mai ştiu când mi-am cerut următorul concediu (yeah… lame). poate că ar trebui să mă apuc şi de disertaţie dacă tot nu pot să merg să mă bălăcesc. uh well. la cum mă ştiu, cel mai probabil mă voi apuca de ea în toamnă. ufff, foarte naşpa din partea mea. 😦 trebuie să încerc să mă mobilizez, mai ales că tema e cât se poate de interesantă.

cam atât pentru ziua de azi, vă las şi mă delectez în continuare cu „siberian breaks” de la mgmt. 😀

*credits to blur for title & to ditty for banner*

