Etichete

, , , , , ,

e zăpuşeală de mori, afară sunt nişte nori d-ăia de-ţi pică faţa, combinaţi cu un soare încă tupeist, bate vântul, şi tocmai am aflat de la cineva că răpăie în băneasa. vă imaginaţi că deja mă văd udă fleaşcă cu urme portocalii pe picioare de la sandale (cum mi s-a întâmplat ultima oară când am îndrăznit să ies în potop – trebuia! trebuia să mă duc la muncă).

dar pe cuvântul meu dacă am de gând să stau în casă. e un concert moca în elephant şi e o datorie aproape morală să particip, da? e concert de indiroc, ce mama mă-sii, şi chit că nu ascult decât o formaţie din alea participante, trebuie să răspund prezent! da’ parcă văd că iară mă trezesc p-acolo singură, kumm s-a întâmplat data trecută. sper să nu. prietena cea mai bună mi-a promis că vine, şi trebuie să vină, simt că nu am mai văzut-o de secole întregi. de-abia aştept să mă zbânţui. 😀 noh, e primul concert al lunii august, ce vreţi…

s-a ascuns soarele. eu ascult p!nk şi dacă nu aş fi transpirată moartă, m-aş simţi bine. ca să mă simt excelent, mai e nevoie de câteva sute bune de euro în cont, un apartament propriu şi o slujbă mai de doamne-ajută. 😆 pf, criza. şi să îmi termin masterul, era să uit de asta.

vara e pe sfârşite… încă o lună şi intrăm în septembrie (luna în care se mărită sere), iar de acolo până la revelion mai e practic un pas. voi împlini 24 de ani (cu toată mutra mea de 19 ani), şi va trebui să fiu şi mai matură şi responsabilă decât sunt acum. să iau viaţa de coarne şi să o scutur. nu sună înfricoşător? dar viitorul e-n trecut. depinde de ce-ai fost şi de ce eşti şi de capacitatea ta de a deveni.

arctic monkeys în winamp. fir-ar să fie, ce îmi place cântecul ăsta, „505”, până acum nu îmi dădusem seama. 😆 chit că îi dădusem love pe lastfm.

veni-mi-ar ploaia să îmi vină.

