Etichete

,

aşa, ca să ne râdem. 😆

sophisticated lemons, formatia sophisticated lemons – hai la limonadă, băieţii! limonadă rece aveeeeeeem!
placebo – DA
evalia – da, e un alt nume de cod de-al meu
sunt o femeie foarte grasa – sorry, da’ chiar nu am cum să te ajut
doamne grase – nimic de zis, omul e politicos
ce cod se bag ca sa reincarci o cartela – ahem, poate un cod de reîncărcare?!
muzicile anda adam scrise de mana – muzici scrise de mână şi anda adam pe deasupra? asta-i bună
paul ballo bianca ionescu – hihi
sunt o fata grasa – nasol de tine
nu mai am incredere in nimeni – lumea e rea. lasă, mamă, ai ajuns în locul potrivit
cd muzica suede – AM! AM! DAR NU DAU!
ocs si şi aşteptam cu nerăbdare să încea – …atât de mult că nici nu mai scriam cuvintele întregi
din lumea celor care prea cuvanta – 😆
nici o fata nu mai este grasa – iar mie chiar îmi pasă
video 2010 manin da bang – huh?
„robin and the backstabbers” – ăştia-s populari, frate
down se fute – se încing lucrurile
versuri omul cu sobolani mama ta ma vrea – mă, să ştii că nici eu nu le ştiu
versuri oigan- nimic
leilana – iată-mă-s!
femei grase nud – să presupunem că omul căuta o pictură de rubens, okay?
muzici ce este mai fain – ştiu că am gusturi bune, merci 😆
ce fac cand imi zice cartela sim respins – te dai cu capul de pereţi şi te gândeşti că ai fost un idiot
kumm curse live

